Superskoda.com 20% korting 11 Juni - 15 Juni

TooTall

Forumguru
Zoals hierboven, superskoda.com doet 20% van de hele website. Je ziet het totaal na het in het winkelmandje plaatsen, en voordat je bestelling vaststaat. Wel even uitkijken met redelijk hoge verzendkosten...doe er je voordeel mee als je iets zoekt!

DUE TO MOVING TO THE NEW LARGER
WAREHOUSE WE ARE PROVIDING TO
ALL OUR CUSTOMERS SPECIAL 20%
DISCOUNT ON EVERYTHING !!!

!!! VALID ONLY FROM 11/6 TO 15/6 !!!

Discount will be deducted after the order checkout.
 

dirkkroneman

Forumguru
Had net ook al het mailtje gehad, als je toch al van plan was te bestellen dan is die 20% altijd leuk meegenomen :)
 
Iemand in de buurt van Arnhem/Nijmegen nog spullen nodig? Kunnen we de verzendkosten delen. Ik kom alleen namelijk ook niet over de 100 euro. Dus verzendkosten zijn dan 15,99 + handelingskosten.
 

superdjoene

Nieuw lid
Heeft er iemand ervaring met superskoda? ik heb 5 juni zonwering bij hen besteld, de betaling is aanvaard maar er wordt niks verzonden. Op 3 e-mails is er niet gereageerd en ook de telefoon wordt niet opgenomen?
Is het normaal dat zij niet communiceren?
 

TooTall

Forumguru
Heb er al veel besteld en nog nooit problemen gehad...maar ze hebben een reputatie van laat te antwoorden op emails. Blijven proberen zou ik zeggen?
 

EdK

Forumguru
Heb ook wel eens wat besteld en waren meerdere artikelen die geen verzendkosten hadden.
Maar doordat ik met die artikelen een bepaald gewicht behaalde werd er opeens toch verzendkosten berekend
Dus toen mail gestuurd en nooit een mail op terug gekregen maar wel netjes binnen 24 uur de verzendkosten terug gestort gekregen.

Mijn ervaring is wel dat je in vrij simpel engels moet communiceren anders gaat het zeker niet goed met hun.
Maar tot heden is verder alles goed gegaan met hun mbt bestellingen die besteld zijn.

Kort samengevat gaat het eigenlijk altijd goed met bestellingen bij hun maar het zou fijn zijn als ze beter terug communiceren.
Maar hoe kun je hun dat duidelijk maken als hun eigen moerstaal eigenlijk de beste manier is om ze dat duidelijk te maken en wij die niet echt spreken laat staan schrijven
 
Bovenaan Onderaan