SuperBb's SuperB

Uitlaat sierstuk?


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .
Inmiddels ben ik bijna 4 weken in het bezit van een Skoda Superb uit 2019. Hiervoor 3,5 jaar een Fabia uit 2016 gereden. Heerlijke auto maar werd met een 2e op komst toch echt te klein. Omdat mijn Semi-Halflife crisis op komt zetten, begin ik ineens de drang te voelen om van alles aan m'n auto te veranderen. Ik ga hier proberen bij te houden wat dat allemaal is.

Eerst in het kort over de auto:

Black Magic zwart
Juni 2019
km stand bij aankoop 10.700 (geïmporteerd uit Denemarken)
Virtual Cockpit
Volledig leer
17" velgen (ja dat mag wat groter inderdaad)

Inmiddels aangepast:
- chromen rand rond grill gewrapped met carbon look
- Skoda emblemen zwart gemaakt met plastidip
- Uitlaat sierstukken geplaatst

Op de planning
- Ramen voorzien van folie (uit praktisch oogpunt, onze dochter klaagt over de zon. Esthetisch ook een mooier geheel
- Trekhaak, Afneembaar
- ......

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.JPG 6.JPG 7.JPG 8.JPG 9.JPG 10.jpg 11.jpg
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de Superb. Mooie bak, alleen die uitlaten ... dat zou ik persoonlijk niet gedaan hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

brepus13

Forumguru
Mooie auto, de uitlaten doen de auto echt tekort. Dan kun je net zo goed ook meteen een petje aanschaffen en dobbelstenen aan de spiegel hangen :-)

persoonlijk valt dit voor mij in de categorie Tjoening. Maar hé, als jij het gaaf vindt even goede vrienden natuurlijk :-)
 

bokirules

Senior Member
Mooi geheel...natuurlijk smaken verschillen (en dat is maar goed ook, anders hadden we allemaal de zelfde auto) maar goed bezig...keep on going with the good job :thumbsup:
 
Bedankt voor de reacties, die uitlaten was ik zelf ook al niet tevreden over. Dus vandaar dat ik het even in de groep gooi.
 

leon-cupra

Forumguru
Betreft de uitlaat, ik zou dit doen.milotec sieruitlaatjes.

images
 
Betreft de uitlaat, ik zou dit doen.milotec sieruitlaatjes.

Heb ik ook naar gekeken, maar dit voelde erg nutteloos. De sierstukken die ik nu heb zitten tenminste nog echt aan de uitlaat vast.

Ben nog aan het kijken of ik bij superskoda de RS uitlaat stukken kan kopen en die doorvoeren door de onderzijde van de bumper
 

leon-cupra

Forumguru
Volgens mij zijn de RS uitlaatstukken veel groter dan de plastic ruimte in de bumper.
Als je de reeds gemonteerde stukken wil behouden , zou ik de uitlaat hoger steken, beetje plastic onderbumper laten weg halen zodat de uitlaat in de onderbumper komt te zitten. Dat zou pas mooi zijn.

Slechte foto maar dit principe
ARoTCWE5RUBdf9_EHch0v4OV3iNNBk6aVCFohwIY9Hf9cIAHCRTZNJrnBGEgQk_h1R7INlZKSxvJYEtBX9Dzm1jZiopAlmshS9UAIHw
 
:D Als er meer dan 150pk in m’n wagen zat misschien wel, maar dit vind ik zelfs een beetje overkill voor mijn type/uitvoering.

Overigens staat het deze auto op de afbeelding erg goed
 

Okki

Donateur
Het probleem is dat ze onder de bumper hangen en er niet (gedeeltelijk) doorheen steken. Bovenstaand zijn extreem, maar misschien is er wel een subtielere diffuser/strip te vinden waar je een gedeelte uit kan zagen..
 
Bovenaan Onderaan