Superb verliest verbinding

BmwJohn

Nieuw lid
In mijn Superb ben ik de verbinding tussen de Skoda app en de auto ook kwijt sinds de update. Infotainment een paar keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen en de app een paar keer opnieuw geïnstalleerd; helaas geen resultaat. Kan mij nu ook niet opnieuw aanmelden als hoofdgebruiker. Ik ga er maar vanuit dat het aan de update ligt en wacht maar op de volgende update.

BmwJohn

Nieuw lid
@Rallye: ik heb inderdaad een grijs bolletje. De laatste update was ruwweg drie, vier weken geleden, schat ik. De hardware is H22;s oftware 03.02; navigatiedatabase 26.2, een mediacodec met een heel lang nummer en de radiodatabase 1.30.24.
mvg John

BmwJohn

Nieuw lid
@Rallye: Oplossing van VW toegepast; heb nu warempel een wil bolletje (;)) Dank.
Aanmelden als Hoofdgebruiker lukt helaas niet. Ik kan kiezen uit: Ik ,Gast en Andere gebruikers, maar nergens reageert het scherm op. Gebruikers wissen ook geprobeerd, maar daar krijg ik een leeg scherm. Ik zal eens een mailtje loslaten richting Skoda, mogelijk dat daar ergens gereset moet worden mbt mijn gebruikersnaam.

BmwJohn

Nieuw lid
@Rallye, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Terwijl ik zit te zoeken naar een contactadres om een mailtje te sturen. flits er iets van Pon over het scherm. Opnieuw de procedure doorlopen en ik ben zowaar weer hoofdgebruiker!
Ik heb er wel een appje bij (waarschijnlijk van Pon): VAS. Na het opstarten hiervan krijg ik een scherm met een grijs cirkeltje. let it be.
Rallye, dank voor de ondersteuning.

Rallye

Forumguru
Graag gedaan (en ik heb het niet ven mezelf, maar van VW)!

Een app op het infotainment of op je telefoon? Ik heb in mijn GTI wel de onderhouds-app van Cariad (de software-afdeling van VW), dus niets van Pon.

Laatst bewerkt:

BmwJohn

Nieuw lid
Op de telefoon. Zag de naam Pon voorbij schieten op het scherm en later bleek ik een appje "VAS" gekregen te hebben op de telefoon, waar ik overigens niets mee kan; geen probleem want mijn Skoda-app legt nu ook weer verbinding met de Skoda.
Pon vond ik -op zich- niet helemaal onlogisch: Skoda-VW-Pon, vandaar dat ik (zonder enige logica) nog een poging "Hoofdgebruiker worden" deed en dat wonderwel lukte. Al met al weer een blijde Achterhoeker hier met ziin Superb (;)))

Bovenaan Onderaan