Goedenavond,
Via de zoekfunctie kom ik er geen wijs uit, dus ik probeer het even zo
.
Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een Skoda Supber 2020, maar het viel mij op dat deze al een tijdje geen updates heeft gehad.
Laatst kreeg ik dan ook de melding om te update, en toen ik drukte op "nu installeren" gebeurde er niks...
Accu zat 80% vol, en ik heb zeker een half uur gewacht; niks.
Een dag later wilde ik de firmware update weer uitvoeren, maar het scherm blijft "blank".
Ik heb vandaag de Skoda Dealer gebeld en gevraagd of zij mij konden helpen, de dame aan de telefoon zij dat ik al de laatste update had (0207).
Nu heb ik wat gegoogled, en kom ik er al vrij snel achter dat 0324 de nieuwste update is, ik lig er dus behoorlijk wat achter...
Ook had ik gevonden dat ik niet instant kan update van 0207 -> 0324.
Nu had ik het volgende gevonden als mogelijk goede update path, en hopelijk kan iemand dat bevestigen:
MOI3_EU_SKMQB_P27600P (0207)
MOI3_EU_SKMQB_P27800P (0278)
MOI3_EU_SKMQB_P30800P (0308)
MOI3_EU_SKMQB_P32400P (0324)
2e vraag, klopt het dat de update kan worden uitgevoerd via het engineering scherm (menu-knop 5 seconden ingedrukt houden)?
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt daarvoor
.
Via de zoekfunctie kom ik er geen wijs uit, dus ik probeer het even zo
.Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een Skoda Supber 2020, maar het viel mij op dat deze al een tijdje geen updates heeft gehad.
Laatst kreeg ik dan ook de melding om te update, en toen ik drukte op "nu installeren" gebeurde er niks...
Accu zat 80% vol, en ik heb zeker een half uur gewacht; niks.
Een dag later wilde ik de firmware update weer uitvoeren, maar het scherm blijft "blank".
Ik heb vandaag de Skoda Dealer gebeld en gevraagd of zij mij konden helpen, de dame aan de telefoon zij dat ik al de laatste update had (0207).
Nu heb ik wat gegoogled, en kom ik er al vrij snel achter dat 0324 de nieuwste update is, ik lig er dus behoorlijk wat achter...
Ook had ik gevonden dat ik niet instant kan update van 0207 -> 0324.
Nu had ik het volgende gevonden als mogelijk goede update path, en hopelijk kan iemand dat bevestigen:
MOI3_EU_SKMQB_P27600P (0207)
MOI3_EU_SKMQB_P27800P (0278)
MOI3_EU_SKMQB_P30800P (0308)
MOI3_EU_SKMQB_P32400P (0324)
2e vraag, klopt het dat de update kan worden uitgevoerd via het engineering scherm (menu-knop 5 seconden ingedrukt houden)?
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt daarvoor
.