Superb III (te) mooie prijs?

bartmill

Nieuw lid
Neem eens de moeite om in Duitsland te kijken de invoer kan je makkelijk zelf doen mits je de tijd wil investeren.

Als je hulp nodig hebt wil ik je graag helpen :-)

Allereerst bedankt voor het aanbod!

Ik heb wel al in duitsland gekeken en om het dan qua prijs interessant te maken moet je best een stuk duitsland in wat ik zo zag.

Indien nodig omdat hier niet is wat ik zoek, best een prima idee. Echter dan kan ik het zoekgebied in nederland ook nog (flink) uitbreiden..

Mocht ik het nog overwegen dan houd ik je aanbod in mijn achterhoofd!

Ik ben eerst nog van plan om bij deze te gaan kijken: https://www.alphabetoccasions.nl/aa...-greentech-150pk-combi-style-business-nb253h/

PizzaPieter

Donateur
Als je bij Alphabet gaat kijken, kunnen we elkaar mss nog blij maken. (Koper aanbrengen).

Heb er ook mijn Skoda en Seat gekocht.

Garantieregeling uitgebreid, ondanks leasemij.

Prijzen zijn vast (behalve met koper aanbreng regeling).

Garantie uit te breiden naar 12 maanden ipv 6 maanden en allemaal via dealer.

Gr Pieter

bartmill

Nieuw lid
Als je bij Alphabet gaat kijken, kunnen we elkaar mss nog blij maken. (Koper aanbrengen).

Heb er ook mijn Skoda en Seat gekocht.

Garantieregeling uitgebreid, ondanks leasemij.

Prijzen zijn vast (behalve met koper aanbreng regeling).

Garantie uit te breiden naar 12 maanden ipv 6 maanden en allemaal via dealer.

Gr Pieter

Hallo Pieter,

Ja dat was wel de planning voor morgen. Ik weet niet precies wat het koper aanbrengen inhoud bij alphabet? Kreeg er zo snel niets over gevonden.

Goed om te weten dat de prijzen vast zijn, dan weet ik dat alvast.

Kanerr

Forumguru
Ik ben het compleet eens met @Skoda_Pim

Ik heb mijn eigen auto ingevoerd met een schokkend bpm bedrag van 117euro. En dat zonder schade ;) Maar elk miniscuul krasje, deukje en stoeprandschade wordt meegenomen.

Als gewild is wil ik mijn taxatie rapport wel delen, dan lijkt het alsof ik een auto heb gekocht die total los is maar das dus niet het geval :)

PizzaPieter

Donateur
@bartmill In mijn garantiepasvoorwaarden staat:
  • € 250,- korting op vervolgaankopen voor zowel de eigenaar als familie, vrienden, kennissen etc.
  • € 100,- bonus bij iedere lead die wordt aangedragen door de eigenaar van de pas die leidt tot een daadwerkelijke verkoop.
Gr Pieter

Skoda_Pim

Nieuw lid
Ik ben het compleet eens met @Skoda_Pim

Ik heb mijn eigen auto ingevoerd met een schokkend bpm bedrag van 117euro. En dat zonder schade ;) Maar elk miniscuul krasje, deukje en stoeprandschade wordt meegenomen.

Als gewild is wil ik mijn taxatie rapport wel delen, dan lijkt het alsof ik een auto heb gekocht die total los is maar das dus niet het geval :)

Hier stond hij op de weg voor 900 € inclusief keuring, platen en het taxatie raport. Voor 22k kan je wel een dikke superb invoeren als je het mij vraagt :D. Het is enig de tijd die je er in moet steken alles bijelkaar toch gauw 2 a 3 dagen maar meestal loont het wel. In iedergeval succes met de wagen die je gaat bezichtigen toi toi toi

bartmill

Nieuw lid
Vandaag eerst maar eens bij alphabet gaan kijken, eventueel kan ik daarna nog verder/naar het buitenland gaan kijken.

@Stefan Erents bedankt voor het aanbod, maar ik denk niet dat het interessant is. In niet coronatijd reed ik zo'n 12.000 per jaar en ik verwacht de aankomende jaren toch wel 2 dagen in de week thuis te blijven werken. Mochten de vakanties naar zuid frankrijk daar bij komen dan ga ik nog maar net de 10.000 halen verwacht ik..

JeSko

Forumguru
@Stefan Erents

Zelfs zo'n mooie Superb Euro 6 als die van u geraak je moeilijk kwijt, mijn Euro 5 al helemaal niet. Laatst nog gesproken met een handelaar die een jonge Diesel Superb te koop had staan, geraak je zelfs met euro 6 niet meer kwijt aan de straatstenen, mensen hebben een angst/afkeer van Diesel gekregen. Wat begrijpelijk is met de regeringen die Diesel bannen, en de pers die op de mensen inspeelt door Diesel te bashen.

Bovenaan Onderaan