Superb III Sportline

Stevo

Lid
Lijkt ook precies een pakje dichter bij moeder aarde te staan? Of is dat maar gezichtsbedrog aangemaakt door de configurator?
 

bonyuri

Actief lid
Dat is bij alle auto's zo in de configurator.
Was bij mijn Octavia ook en die staat in het echt bijna op stelten :deuk:
 

030

Forumguru
Precies, mijn huidige O3 setup gewoon kopieren. Lekker makkelijk met bestellen volgend jaar. Corrida, alles zwart en 5 cm omlaag, maar alles valt of staat bij de prijs.

Ik snap alleen niet waarom de strip achter chroom is? Had dan echt even lekker doorgepakt (en neem de badges ook mee).
 
Laatst bewerkt:

superbia

Forumguru
Cool @Tuner111 thanks for sharing! Achterspoilertje vind ik echt lelijk op de HB en die wisser is ook lekker sportief...:yeah: Is er al meer bekend over wanneer deze versie in NL leverbaar wordt en met welke motorisering? Ik zou er zelf super nova's onder leggen, witte HB en dak dan zwart wrappen! :thumbsup:
 

030

Forumguru
Cool @Tuner111 thanks for sharing! Achterspoilertje vind ik echt lelijk op de HB en die wisser is ook lekker sportief...

Spoilertje misstaat niet hoor imho. Die ruitenwisser helemaal mee eens, maar dat geldt ook voor de combi. Verschrikkelijk die dingen.

Is er al meer bekend over wanneer deze versie in NL leverbaar wordt en met welke motorisering? Ik zou er zelf super nova's onder leggen, witte HB en dak dan zwart wrappen! :thumbsup:

Vorige week nog gevraagd, maar niks bekend. Ook niet eens in de pijplijn, dus dat zal op zijn vroegst Q4/Q1 worden.
 
Laatst bewerkt:

Goofy@5E

Forumguru
Deze foto gevonden op een Duits forum, is niet veel over geweten maar zou er dan toch op termijn een S3 rs komen,

downloadfile.jpeg
 

BBO

Senior Member
Smaken verschillen, gelukkig maar. Moest ik opnieuw een Superb moeten bestellen, ik neem opnieuw een L&K. Ik vind de sportline niet zo geslaagd. Buiten het chroom accent aan de achterbumper, dit vind ik zeer knap.
 

Tuner111

Forumguru
waaaw gewoon :D ik ben verliefd denk ik
wub.gif
 
Bovenaan Onderaan