octavia-gek
Actief lid
persoonlijk zou ik dan voor de Niu kiezen het hart van de velg is slanker afgewerkt de spaken lopen mooier door op het velgbed waardoor de velg groter lijkt(links de GMP, rechts de NIU)
velgen komen bij wheelpoint uit Uden
persoonlijk zou ik dan voor de Niu kiezen het hart van de velg is slanker afgewerkt de spaken lopen mooier door op het velgbed waardoor de velg groter lijkt(links de GMP, rechts de NIU)
Hier krijg je gratis gouden voortanden bij en een paar tattoos?
Hier krijg je gratis gouden voortanden bij en een paar tattoos?

Je kan ook zingen dus? Of was dat je punt niet?

)
over het algemeen is het gat van de naafdop kleiner dan het centreergat (het asgat wordt dit genoemd) waar je centreerring in gaat, het dopje klemt op het naafgat en de diameter van het naafdopje verschilt per merk velgBeide velgen hebben een naaf gat van 66,5. De Superb heeft 57,1, dus dat wordt centreerringen. No problem naar blijkt.
Maar nu de vraag..... heb ik nu naafdoppen van 57,1 of 66,5 nodig? Waar klemt de dop op; op de velg of op de centreerring???![]()

naaikapjes worden erbij geleverd zonder Skoda logo (diameter opvragen bij leverancier) in sommige gevallen kunnen bestaande kapjes overgezet wordenk kan de naafkapjes pas bestellen als ik de velgen heb. Ik moet het velg specifiek opmeten?
Is hier niets universeel over te zeggen? Je hebt immers maar twee maten naaf 57,1 en 66,5![]()
![]()