Superb II van Foppurb

Foppurb

Actief lid
image.jpg Hoi allemaal,

Mijn naam is Foppe, ben 33 jaar, ben getrouwd en heb (sinds woensdag) 2 kinderen en krijg volgende week dinsdag mijn Superb II.

2 weken terug is mijn Passat 3c uit 2008 totallloss gereden en moest opzoek naar wat anders en al snel was ik eruit; of een Passat B7 of een Superb.

Mijn 3c 2.0tdi had ca 180pk en wilde eigenlijk zoiets terug hebben, totdat ik een mooie silver metallic tegen kwam met een 1.6tdi.... Ik dacht nja, ding komt niet van z'n plek af... Na een proefrit bleek dit ook het geval :wink:. Een knuffek van JD staat bovenaan het wensenlijstje en dan zou hij tot ca 150/160pk moeten redden.

Eerst dinsdag maar eens ophalen en dan zien we verder.

Cordoba

Forumguru
Welkom Foppe, en nog gefeliciteerd met de jongste spruit (of heb je een tweeling?). Het is wel laat, en waarschijnlijk heb je als kersverse vader geen tijd, maar straks (zaterdag) is er een meeting in Varsseveld bij TVS en kunnen de aanwezigen een voucher krijgen om met korting te tunen.

Foppurb

Actief lid
Thnks voor jullie berichten!

Ga hier vast de nuttige info vandaan halen als van vwpassat.nl!

Heb al een paar leuke mods in gedachten .

@Cordoba, volgende keer. Ik woon 15 km van Varsseveld. Volgende keer zeker een optie!

@Jee13 hee jeroen

Foppurb

Actief lid
Thnks allemaal!

Morgen is het zover, dan wordt de S2 opgehaald! :tegek:

Morgen meteen een paar zaken regelen; xenon inbouwen, H11 leds in mistlichten inbouwen (is officieel H8 maar dat schijnt te passen), even mijn 19" Vw Lugano's passen.

Deze week nog even langs een vriend voor e.e.a. aanpassingen via vagcom. Zag op gerrit speek en youtube een heel aantal leuke aanpassingen.

Weet een van jullie toevallig of het is in te stellen dat elec inklapbare spiegels bij ontgrendelen van de auto uitklappen en andersom?

Wensenlijstje;
Chip
Verlaging (30-40mm max liefst via schroefset maar dag is afhankelijk van mijn portemonnee)
Fatsoenlijke uitlaatsierstukjes

Verder zal ik wat led-dingetjes aanpassen en de rest van de S2 mods moet ik nog even inkomen;)

Pedaalemmer

Actief lid
Welkom op het forum, leuke Superb!
Bij mijn Superb is het zo dat als ik hem opslot gooi en knopje inhoud klapt hij spiegels automatisch mee in (comfort sluiting) evenals evenuele openstaande ramen en dakje.
Je moet de spiegelschakelaar wel op de juiste stand zetten (spiegelverwarming)

Foppurb

Actief lid
Wat een fijne wagen zeg!! De Passat 3C is een erg fijnr auto maar de Superb overtreft dit met gemak.

Kwam er wel achter dat de banden wat kabaal maken dus heb mijn Lugano's even gemonteerd.

Ben niet verder gekomen dan de Lugano's en de xenons.

Plaatje bij t praatje.

Morgen even de H11's plaatsen.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    275 KB · Weergaven: 41

Foppurb

Actief lid
Welkom op het forum, leuke Superb!
Bij mijn Superb is het zo dat als ik hem opslot gooi en knopje inhoud klapt hij spiegels automatisch mee in (comfort sluiting) evenals evenuele openstaande ramen en dakje.
Je moet de spiegelschakelaar wel op de juiste stand zetten (spiegelverwarming)
Zo werkt het bij mij inderdaad ook. Hoef de schakelaar dan niet perse op de spiegelverwarming te zetten.

Bovenaan Onderaan