SuperB II: is dit nieuw ?

Frankie

Actief lid
superb2.jpg

voor mij wel..!! /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Pim

Lid
lijkt mij bij nader inzicht een geshopte Phaeton, kijk maar goed naar de raampartij, achterwiel staat ook een beetje scheef. Nieuwe Superb heeft natuurlijk ook nog niet op een show gestaan, en de auto op de achtgrond is denk ik een vorig model Passat, zeker geen Skoda, kijk maar naar die dikke kunststof rand onder de deuren.
Wel mooi gedaan..
 

Frankie

Actief lid
zeg luister eens even, en al ben ik hier pas net, maar je "verkeerde draadje" antwoorden beginnen me nu al enigzins te irriteren. Iedereen is hier toch voor zijn/haar plezier, niet !?! Je doet een beetje alsof ik vloek in kerk (al kom ik daar nooit). De rest lijkt geen moeite te hebben met die posts van mij, aan wie ligt het dan ? Mag ik als O2 rijder geen vragen stellen over een SuperB op het O2 forum !? Laat de webmaster mijn berichten maar verwijderen als het echt zo fout is !!!!!
 

ougie

Forumguru
Heren heren denk om uw hartje. Frankie, schitterend dat je zo enthousiast bent, neem wat meer tijd om te voorkomen dat dingen dubbel op het forum komen. Kijk gerust een paar weken of zelfs maanden terug en haal dat draadje gerust naar voren als er onduidelijkheden zijn. Je kunt ook verwijzingen maken door in jouw vraagstelling bv de adresregel(net onder de werkbalk) te kopieeren en te plakken in jouw vraagstelling. /forum/images/graemlins/koffie.gif
En voor Higgy geldt GAAT IN JE MAND. /forum/images/graemlins/545.gif /forum/images/graemlins/489.gif
 

Frankie

Actief lid
hey ougie, dank je voor je bemiddelen !! /forum/images/graemlins/wink.gif Ik ben echt niet te beroerd om iets verder te zoeken. Maar ik denk niet dat iemand er echt schade aan heeft als ik eens:

a: een onderwerp opnieuw aanhaal en
b: over een onderwerp post dat elijk ergens anders thuishoort..

niet ? /forum/images/graemlins/smile.gif

MAAR, ik zal proberen me beter aan te passen aan de regels van het forum !! Ik zei notabene vanavond nog tegen mijn vriendin dat ik het hier zo naar mijn zin had, en juist dan krijg je het gevoel dat iemand zich onnodig aan je ergert. Jammer.

Ps: ik was alleen extra snappy omdat eerder vandaag een zgn misplaatst bericht over de Str*am radio (durf t bijna niet te herhalen, vandaar de *) ook al werd afgeschoten.
 

Hoppe

Lid
Way to go Frankie, sommigen schijnen het inderdaad erg fijn te vinden de leraar uit te hangen. Natuurlijk moet een ieder voorkomen dat topics dubbel voorkomen. Laat de webmaster maar de scheids zijn op het forum en laten wij onderling enkel reageren op de topics die aanspreken. Is het een dubbel "draadje" hoeft dat echt niet zo negatief gepost te worden. Elkaar "afzeiken" gebeurt al op de weg waarom nog op het internet. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Timothee

Actief lid
Offtopic: op sommige fora zeuren ze juist als je een oud topic naar boven schopt /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik vind het maar een lelijke bak op de foto...beetje te rond en niet helemaal in evenwicht. De koplampen zijn van de BMW 5-serie gejat. Vind het geheel er wat teveel "koreaans" uitzien (dus teveel bij elkaar geraapt).
 

guitar_billy

Senior Member
vanuit deze hoek vindt ik hem heel mooi.
de motorkap heeft wat verhoogde banen (als de oude Octavia). ook mooi de mistlampen met die horizontale sleuven ernaast.

ik wil hem wel voor m'n huis hebben staan... in het zwart natuurlijk !

zijn er al foto's van de achterkant???
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Offtopic: op sommige fora zeuren ze juist als je een oud topic naar boven schopt /forum/images/graemlins/smile.gif


[/ QUOTE ]

Hmm, waar ik kom, is dat juist de sport!
 
Bovenaan Onderaan