Superb II Elegance

Zorro

Nieuw lid
Lange tijd hier niet geweest. Ik heb eindelijk m'n auto, besteld op 23 jan en geleverd op 15 mei. De oorsponkelijke dealer had hem 5 weken in z'n werkplaats, maar kon hem niet leveren (krediet crisis), de importeur wilde de auto niet vrijgeven tot hij betaald was. Uiteindelijk heeft Pon hem bij deze dealer weggehaald en naar een andere gebracht. Toen kon ik hem binnen een week ophalen. Het is een Elegance. 1.8 TSI met DSG. sunset. inklapbare spiegels, verwarmbare achterbank, Columbus navigatie, Klasse 3 alarm systeem en leren bekleding, platin grey. Ik vind hem snel genoeg, dus doe niet aan chip tuning. De DSG is geweldig, altijd bestellen. Vandaag ongeveer 150 km gereden in alle omstandigheden, stad, snelweg, file en B-wegen. Volgens de board computer reed ik 7.4 liter op de 100 km. Bijna 1 op 14, ongelooflijk. Ik ben zeer tevreden met de auto, voorbeeldig rijgedrag.:xyxthumbs:
 

Aiii

Lid
Proficiat! Jammer te horen van je problemen, maar goed... Dan is het wel zo zoet om eindelijk te mogen gaan rijden met je nieuwe bak.

Veel plezier met touren dit weekend! Wanneer krijgen we de foto's te zien?
 

cloink

Actief lid
De boordcomputer durft wel al eens (te) optimistisch zijn wat betreft je verbruik... ;)
 

___JC___

Forumguru
Chiptuning kan ook niet met de 7-traps DSG. De bak met droge koppeling kan maximaal 250nm aan en dat heeft ie standaard al.

Oww en ttiwwp !!
;)
 
Bovenaan Onderaan