Superb II Cabrio

michelover

Forumguru
Ziet er gaaf uit , maar denk niet dat het er van komt dat Skoda hem op de markt zou brengen. Hoor ze bij Audi nu al tegengas geven. Indien ze hem wel zouden bouwen wil ik hem over drie jaar zeker hebben :super:
 

cvegreen

Forumguru
Dat ziet er een mooie cabrio uit , maar wat voor deuren moet die auto wel hebben . Ik zie dat het en 2 deuren versie is . Gezien de lengte van de auto en als je ziet wat er van plaatwerk nog achter de deuren is , moeten het wel gigantisch grote deuren wezen.
Als skoda dat zou aandurven/mogen uitbrengen , vrees ik dat er een aantal merken ferm zullen zweten met zo'n mega cabrio .
 

Aiii

Lid
Het dak is wat abrupt weggeshopped, maar verder ziet het er prima uit. Een cabrio slagschip, zouden ze vaker moeten doen.

Doet me een beetje denken aan de oude amerikaanse statusbakken. Doe hem in het roze en hij kan zo met Johnnie Flodder mee. :D
 

Rictavia

Actief lid
Ik zeg goedkope tegenhanger van de Mercedes SL?! :D
Zeer geslaagd! hoop dat Skoda de foto ziet en er plannen voor heeft, maar zal wel onwaarschijnlijk zijn :(
 

Rolle

Senior Member
Ik vind hem op deze foto eigenlijk niet zo geslaagd. Er ontbreekt ergens iets maar kan zo direct niet zeggen wat.
Persoonlijk vind ik de combi veel mooier.
 

LenK

Forumguru
Die deur is ongeveer 1/3 van de autolengte. Dat komt neer op zo'n 1.60m.
Waar wil je dat ding parkeren en nog in en uit kunnen stappen via de deur?
 
Bovenaan Onderaan