Als dit een facelift is, dan zijn de verschillen toch minimaal. Ik denk ook dat het een hybride variant zal zijn die ze aan het testen zijn. Anderzijds zou het mij niet verwonderen dat ze al aan het testen zijn met de facelift. Het model is ondertussen al ruim een jaar voorgesteld en Skoda is in mijn ogen de kampioen in teasers en foto's van gecamoufleerde wagens de wereld rond te sturen. Kijk maar hoelang er al foto's van de Kodiaq opduiken. Vandaag de voorstelling en dan gaat het nog enkele maanden duren voor hij bij de dealers staat...
Kijk naar bv Renault met de Megane en Talisman. Ik kan mij niet voorstellen dat ik gecamoufleerde foto's of teasers heb zien passeren op autoweel.nl, Autogids, Autowereld.com, Auto55,... en ineens staat de nieuwe Talisman bij de dealers. Renault zal toch ook tijdje nodig gehad hebben om hun model te ontwikkelen. Maar Renault doet dat in alle stilte. Renault heeft natuurlijk meer modellen en kan elk jaar iets nieuw of vernieuwd op de markt gooien. Skoda moet zijn publiek op een andere manier warm houden. En ik denk dat die afgeplakte Superb in dit verhaal past.