Superb gespot..

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinierh

Senior Member
@reinierh , als je iets beter kijkt dan zie je dat dr een aanhanger achter hangt..
Ik heb wel degelijk goed gekeken.
Op Foto 2,78,12,13 en 14 staat de wagen zonder aanhanger. vooral op foto 12 is goed te zien dat de achterkant flink doorzakt. (Dit is ook de reden dat ik de Nivomat toch maar heb bijbesteld)

superbia

Forumguru
Zou de S3 toch ook fulltime led voor & achter krijgen? Daarmee lopen we nu wel serieus achter op de a4 en passat. Moet zeggen dat de achterlichten van de a4 qua vorm wel heel erg lijken op de sub. Slanker en led maar de hoeken en doorloop in de kofferbak zijn hetzelfde.

Laatst bewerkt:

Jan A

Actief lid
Zou de S3 toch ook fulltime led voor & achter krijgen? Daarmee lopen we nu wel serieus achter op de a4 en passant. Moet zeggen dat de achterlichten van de a4 qua vorm wel heel erg lijken op de sub. Slanker en led maar de hoeken en doorloop in de kofferbak zijn hetzelfde.
Ik had ergens gelezen dat de fabrikant van de xenon-units een contract had tot eind 2017 of 2018, dus die LED-units komen et volgens mij niet direct aan.

carfreak24

Forumguru
Ik denk een andere motorisering. Geen zwaardere (immers de remschijven zijn niet groter dan normaal), maar bijvoorbeeld een hybride versie oid.

Hybride zit inderdaad nog in de pijplijn. Maar als de aandrijflijn de belangrijkste wijziging/toevoeging is dan kan dit toch ook worden getest in een auto met standaard front en kont.. een extra ledstripje om de hybride te onderscheiden kan er altijd nog op.

carfreak24

Forumguru
idd. Aan de andere kant bereiken ze wel 'free-publicity' door een Superb met camouflage op de weg te zetten... Lijkt me sterk dat er een (grote of kleine) facelift aan zit te komen op dit moment. Kan ook zijn dat het oude foto's zijn natuurlijk....

Facelift is idd wel sterk. Zou ook wel zonde zijn om zo kort na introductie al met een "oud model" rond te rijden.

Maar zie er in andere media ook niets van terug, dus zal wel meevallen

BBO

Senior Member
Als dit een facelift is, dan zijn de verschillen toch minimaal. Ik denk ook dat het een hybride variant zal zijn die ze aan het testen zijn. Anderzijds zou het mij niet verwonderen dat ze al aan het testen zijn met de facelift. Het model is ondertussen al ruim een jaar voorgesteld en Skoda is in mijn ogen de kampioen in teasers en foto's van gecamoufleerde wagens de wereld rond te sturen. Kijk maar hoelang er al foto's van de Kodiaq opduiken. Vandaag de voorstelling en dan gaat het nog enkele maanden duren voor hij bij de dealers staat...

Kijk naar bv Renault met de Megane en Talisman. Ik kan mij niet voorstellen dat ik gecamoufleerde foto's of teasers heb zien passeren op autoweel.nl, Autogids, Autowereld.com, Auto55,... en ineens staat de nieuwe Talisman bij de dealers. Renault zal toch ook tijdje nodig gehad hebben om hun model te ontwikkelen. Maar Renault doet dat in alle stilte. Renault heeft natuurlijk meer modellen en kan elk jaar iets nieuw of vernieuwd op de markt gooien. Skoda moet zijn publiek op een andere manier warm houden. En ik denk dat die afgeplakte Superb in dit verhaal past.

Sonck

Lid
Ik had ergens gelezen dat de fabrikant van de xenon-units een contract had tot eind 2017 of 2018, dus die LED-units komen et volgens mij niet direct aan.

via VCDS kan je de achter leds laten aanschakelen, de mijne heeft dat,
het maakt hem dat beetje meer af als hij met de voor en dag leds altijd aan :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan