plaza
Forumguru
Onze S combi is onderhanden genomen door JD.
Aangezien ons model in combinatie met deze motorisering nog nooit
eerder op bezoek is geweest bij JD , was het voor de mannen van JD
ook even puzzelen om alles op de goeie plaats te krijgen.
Na een paar kleine kinderziektes, is het resultaat datgene wat ik er ook
van verwacht had. Natuurlijk ( helaas ) iets minder als bij de 2.0 Tfsi,
maar als de nieuwe auto helemaal is ingereden, is +/-285 tot 300 pk en 400 nm verwacht.
Wel merk je het nadelige grote verschil in oa. gewicht , massa en versnellingsbakverhoudingen t.ov. de octavia RS , waardoor het minder racey aanvoelt , maar meer als een snelle reislimo.
Toch moet de auto nog even terug, omdat we last hebben van een zeer
irritant niet schadelijk resonant turbulentie bijgeluid in de turbo.
Niet te verwarren met de normale turbogeluiden, die ik al meer dan 12 jaar
(her)ken.
Maar hier wordt een passende oplossing voor gezorgd door JD.
Wordt vervolgd.
Aangezien ons model in combinatie met deze motorisering nog nooit
eerder op bezoek is geweest bij JD , was het voor de mannen van JD
ook even puzzelen om alles op de goeie plaats te krijgen.
Na een paar kleine kinderziektes, is het resultaat datgene wat ik er ook
van verwacht had. Natuurlijk ( helaas ) iets minder als bij de 2.0 Tfsi,
maar als de nieuwe auto helemaal is ingereden, is +/-285 tot 300 pk en 400 nm verwacht.
Wel merk je het nadelige grote verschil in oa. gewicht , massa en versnellingsbakverhoudingen t.ov. de octavia RS , waardoor het minder racey aanvoelt , maar meer als een snelle reislimo.
Toch moet de auto nog even terug, omdat we last hebben van een zeer
irritant niet schadelijk resonant turbulentie bijgeluid in de turbo.
Niet te verwarren met de normale turbogeluiden, die ik al meer dan 12 jaar
(her)ken.
Maar hier wordt een passende oplossing voor gezorgd door JD.
Wordt vervolgd.
. Doe mij maar een racelimo veel praktischer en iedereen te kijken zetten omdat ze het niet verwachten is veel leuker.
