Superb Combi is binnen...

frankie002

Nieuw lid
Eindelijk een bericht van de dealer, mijn Skoda Superb Combi Ambition BL is binnen...
Alleen nog een kleine 3 weken wachten, ivm kenteken aanvragen, rij klaar maken en leer achter af inbouwen...
wat komt er dan;

Superb Combi Ambition BL.
Kleur: Cappucino beige metalic
Bekleding: Leer achteraf, Chestnut
Optie`s; stoelverwarming
electrische achterklep
Sunset ramen
Bleutooth met stuurwielbediening
MDI aansluiting

Wat wil ik verder nog vragen aan dealer om te doen:

Comming home/Leaving home via mistlampen
Comming home functie automatisch blijven branden na sleutel uit contact
Rain closing ramen
Auto lock/ unlock bij 15km/h
Pieptoon bij afsluiten/ openen portieren auto
Luxe kenteken platen.
Greenline stickers van de zijkant af laten halen.

Bij elkaar een mooie wagen om weer 3 jaar mee rond te rijden, alleen nu nog wachten en dat duurt steeds langer....
Nog een andere vraag voor de leden hier, zijn er nog aanvullingen die nog leuk en/of interessant zijn voor aflevering....

RayDelft

Forumguru
Gefeliciteerd met je mooie Combi!
Ik zit nog te wachten en hoop dat alles volgens planning zal gaan. (vermoedelijk ca half mei)
Wanneer heb je de jouwe besteld?

sitechris

Donateur
Mss ook leuk om aan je dealer te vragen of ze needle sweep kunnen installeren, als ze toch bezig zijn met de VAG-COM. Veel plezier met je auto verder!

Proficiat!
Rain closing ramen, auto lock/unlock kun je zelf regelen in je boordcomputer. Hoeft de dealer niks voor te veranderen. Pieptoon voorh et afsluiten/openen auto kun je volgens mij ook regelen (weet ik niet zeker) staat iig standaard aan!

Bakkertje

Forumguru
Alleen de coming home via je mistlicht kun je zelf niet instellen, de rest is al zo of kun je zelf instellen.
Needle sweep staat standaard aan bij een S2.

frankie002

Nieuw lid
Het wachten duurt lang......
Bericht gekregen dat ik de auto vrijdag 27 april kan halen, dus nog een paar nachtjes wachten..

Dealer zou het hele lijstje aan de auto toepassen...
Hmhm, was het maar vrijdag..:yeah:

Antera

Donateur
ch via de mistlampen is idd niet standaard. extra leuke optie Achterklep met de AB en de knop naast de pook open maar ook sluiten

frankie002

Nieuw lid
ch via de mistlampen is idd niet standaard. extra leuke optie Achterklep met de AB en de knop naast de pook open maar ook sluiten

Antera, Ik heb als optie electrische achterklep, dan is het toch zowel open als sluiten met de ab. en knopje naast de pook???

frankie002

Nieuw lid
Vandaag naar dealer in Enschede gereden voor ophalen van mijn Superb....
En eindelijk daar stond hij dan te blinken en te wachten om meegenomen te worden..
Het chestnut leer is zeer mooi en is weer iets anders en het ruikt heerlijk..
Na een lekker kopje koffie een hele uitleg over alle mogelijkheden en hoe alles werkt kon ik hem echt in gebruik gaan nemen
Dus kon ik met de Superb heelijk terug naar Eindhoven..

Hierbij de foto`s, zijn niet scherp gemaakt met de i-pad....

fotoskoda.jpg

foto.jpg

fotobinnen.jpg

Antera

Donateur
Antera, Ik heb als optie electrische achterklep, dan is het toch zowel open als sluiten met de ab. en knopje naast de pook???

Standaard niet. met de sleutel kan je hem alleen openen net als met het knopje naast de pook en met het knopje op de achterklep kan je hem dan sluiten. de rest moet geprogrammeerd worden of ze moeten dit ineens fabrieksaf hebben aangepast. Ik kan het dan voor je programmeren

frankie002

Nieuw lid
Klopt Antera.... Bij de uitleg van de auto vanmiddag zei de verkoper ook dat het alleen openen met sleutel en knopje naast de pook en dat de klep alleen te sluiten was via de knop op de klep...
Ik zei dat dit wel te programeren was, maar de verkoper hield vol dat dit niet kon ivm veiligheid...
Had ik wel graag gehad via sleutel te sluiten...

Ook had ik gevraagd voor constant ch/lh funktie via mistlampen, hierover contact gehad en verkoper was heel enthousiast dat ze dit hadden geprogrameerd...
Maar helaas, het was niet constant en toen het vanavond donker was weer geprobeerd, maar hellaas niet via mistlampen maar gewoon via xenon...

Maar verder hele fijne auto en een goeie aflevering via Huiskes-Kokkeler in Enschede...

Antera

Donateur
wegens veiligheid is onzin dit omdat de klep stopt als er iets tussen zit en weer open gaat . Dus geen risico van beklemming. Daarnaast kan je wel degelijk de CH/LH via de mistlampen programmeren geen enkel probleem.

Mocht je dit aangepast willen hebben weet je me eventueel te vinden.

anders kan je me altijd bellen voor eventueel en afspraak op 06-15228709 of mailen op info at Lowering.nl

RayDelft

Forumguru
Comming home/Leaving home via mistlampen
Comming home functie automatisch blijven branden na sleutel uit contact
Rain closing ramen
Auto lock/ unlock bij 15km/h
Pieptoon bij afsluiten/ openen portieren auto
Luxe kenteken platen.
Greenline stickers van de zijkant af laten halen.

...

De mijne ongeveer 18 februari besteld, heb ik afgelopen week opgehaald.

Autolock : Stond al standaard aan.
Pieptoon openen en sluiten: stond standaard aan.
Luxe platen (niet om gevraagd) maar zaten erop.
Rain closing, ook zelf in te stellen, stond standaard aan.

Succes met wachten . Ik weet hoe t voelt.

EDIT. Je hebt m al zie ik. Veel plezier ermee!

Bovenaan Onderaan