Skody
Actief lid
Na 3,5 jaar zeer tevreden in de Octavia Combi 2.0 TDI (140 PK) met 160.000 km gereden te hebben, zijn we toe aan het uitkiezen van een nieuwe leaseauto. Zat al aan mijn max voor wat betreft de kilometers, maar toch voor elkaar gekregen dat ik van de leasemaatschappij langer mag doorrijden en dus de Superb Combi kan gaan bestellen. Vorige week zaterdag naar de Sneak Preview van de Superb Combi bij PON in Leusden geweest. Dit heeft voor mij de doorslag gegeven. Wat een enorme hoeveelheid auto voor een 'relatief' gunstige prijs (in vergelijking met de uitgeklede familieleden Volkswagen en Audi in ieder geval...). Vandaag m'n nieuwe leaseauto besteld:
- Superb Combi Elegance Business Line, Pearl Black Magic Metallic
- 2.0 TDI / 170 PK CR met DSG
- Zwart Onyx leder interieur met hout
- Stoelverwarming
- Klasse III Alarm (tegenwoordig standaard in BL)
- Columbus Navigatie (wordt geëtst door de dealer met sticker)
- Achteraf verlagen (circa 3 cm)
- Sunset
- In plaats van de bijbehorende Venus velgen, de Trifids (17 inch) genomen icm de verlaging. Tóch sportief en anders gaat t met 18 inch en 3 kids wel wat te stug worden schat ik in...
Produktieweek schijnt volgens de dealer nu week 6 te zijn, dus eind februari - begin maart wordt ie dan verwacht. Nog een tijdje geduld dus...
Ben benieuwd of er nog meer leden zijn die inmiddels tot bestelling zijn overgegaan of aan het overwegen zijn de Superb Combi te gaan nemen !
- Superb Combi Elegance Business Line, Pearl Black Magic Metallic
- 2.0 TDI / 170 PK CR met DSG
- Zwart Onyx leder interieur met hout
- Stoelverwarming
- Klasse III Alarm (tegenwoordig standaard in BL)
- Columbus Navigatie (wordt geëtst door de dealer met sticker)
- Achteraf verlagen (circa 3 cm)
- Sunset
- In plaats van de bijbehorende Venus velgen, de Trifids (17 inch) genomen icm de verlaging. Tóch sportief en anders gaat t met 18 inch en 3 kids wel wat te stug worden schat ik in...
Produktieweek schijnt volgens de dealer nu week 6 te zijn, dus eind februari - begin maart wordt ie dan verwacht. Nog een tijdje geduld dus...
Ben benieuwd of er nog meer leden zijn die inmiddels tot bestelling zijn overgegaan of aan het overwegen zijn de Superb Combi te gaan nemen !