Superb Combi 2.0 TSI

23072011030.jpg 23072011031.jpg 23072011029.jpg

Via de Skoda Voorraad Selectie site deze auto gekocht. Vrijdag 29 juli kan ik hem ophalen.
Op foto 2 staat mijn huidige auto: de "normale" Superb Elegance ook Mocca Brown 1.8 TSI.

23072011032.jpg

Ik kan niet wachten.

Oh ja, met parkeerhulp!

Dikke bak!

Had een offerte liggen voor deze auto (van de voorraad selectie) ter vervanging van mijn door een boom geplette auto... Was de enigste auto welke nog in mocca brown op voorraad was. Anyway veel plezier en hopelijk vele veilige kilometers!

Ja klopt, die dubbele pijp aan beide kanten is standaard op de 2.0 TSI.
Derkskoda sorry dat ik je voor was. Ik vind de Mocca Brown een hele mooie kleur voor een dergelijke auto.
Na de sedan dus ook de combi in Mocca Brown.

Heeft iemand van jullie een idee waarom een dergelijke kleur eruit gaat?
Wordt dat beleid gebaseerd op verkoopcijfers of zijn er andere redenen.

CDO

Forumguru
Van harte! Mooie kleur (al ben ik enigszins bevooroordeeld....) en een redelijk zeldzame verschijning denk ik.

Ik zie alleen nog maar greenline's de laatste tijd onderweg die mij op de linkerbaan voorbij knallen:)
Sporadisch een dikke tdi of een 1.8tsi en nog nooit een 2.0tsi of v6.

MarcoO2

Forumguru
Mooie wagen! Gefeliciteerd! En nu inderdaad mét parkeerhulp... heb je eindelijk wat je vanaf het begin had willen hebben! Enne, ik vind de upgrade van een sedan naar een combi ook een aanrader, de combi vind ik zoveel mooier dan de sedan... en de kleur is een topper!

1e kilometers zijn een beleving!

De eerste indrukken zijn geweldig.
Ik heb de Sportstand en de Kickdown nog niet getest.
Toch de eeste 1.000 km maar even inrijden.

Desondanks zijn de rijeigenschappen nu al overweldigend.

FrankC

Nieuw lid
De kleur Moca-brown zou er uitgegaan zijn wegens het niet meer beschikbaar zijn van een bepaald pigment dat in een Japanse fabriek werd gemaakt.
Deze werd vernietigd door de aardbeving.
Het is trouwens niet de enige kleur die er om die reden uitgegaan is.

Constant

Erelid
Gefeliciteerd met je aankoop!

Durf het bijna niet te vragen, maar hoe bevalt de parkeerhulp? Voldoet deze aan je verwachtingen? Hoe gaat het fileparkeren?

s-line

Forumguru
De kleur Moca-brown zou er uitgegaan zijn wegens het niet meer beschikbaar zijn van een bepaald pigment dat in een Japanse fabriek werd gemaakt.
Deze werd vernietigd door de aardbeving.
Het is trouwens niet de enige kleur die er om die reden uitgegaan is.

Deze kleur gaat er niet uit vanwege niet beschikbare pigmenten, de pigmenten zitten (die voorlopig niet of moeilijk te krijgen zijn zitten) niet eens in mocca brown.
Van tijd tot tijd veranderd de fabriek nu eenmaal van kleuren zeker kleuren die mode gevoelig zijn.
Mvrg.michiel

wimoost

Nieuw lid
@CDO .... ze moeten toch ook een beetje exclusief blijven .... :)

Maar ik heb er nu 4000km opzitten in 6 weken ... en iedere dag is het een genot om in deze auto te rijden.
Parkeerhulp werkt nu ook om aan de LINKERZIJDE vd weg in te parkeren .... blijft een unieke ervaring .. alhoewel ikzelf in veel kleinere ruimtes parkeer ....
Maar moeders de vrouw vindt het geweldig.

Bovenaan Onderaan