Columbus Superb columbus update.

Mahmut

Nieuw lid
İk heb superb 2008 hoe kan ik mijn columbus navigatie updaten? Heeft iemand mischien link voor mij?
 

hemi24

Forumguru
Sorry, “broer” dat is tegen de regels van de moderators hier op het forum, maar volgens mij heb ik je wel enige aanknopingspunten gegeven waar je verder mee kunt zoeken…

:pieker:
 

brepus13

Forumguru
Kom kom, het is toch 1 grote skoda familie hier? :maakmegek:

De oude Columbus is simpelweg niet op eenzelfde manier te updaten als de huidige systemen…. Dus even gratis downloaden zit er niet in (in beginsel).
 

ruud076

Actief lid
hoi
ik heb een superb uit 2016 en die heb ik vorig jaar geupdated en ik had een 4gb kaartje nodig.
nu wil ik weer updaten en zegt het systeem dat ik een 26gb kaartje nodig heb voor deze update ???
klopt dit??? of kan het ook anders , ik zocht de download op de originele skoda website
 

Rallye

Forumguru
Een Superb uit 2016 is een Superb 3 (https://nl.wikipedia.org/wiki/Škoda_Superb)? Dan heb je een andere Columbus als de vragensteller (namelijk een MIB2 in plaats van een RNS510). Naar ik heb begrepen is de kaartupdate voor een MIB2 Columbus altijd zo groot; bij mijn MIB2 Amundsen ga ik ook al over de 16Gb heen…… Een SD van 32Gb kost de wereld niet.

Updaten kan ook via USB bij een Columbus, toch?
 

PizzaPieter

Forumguru
hoi
ik heb een superb uit 2016 en die heb ik vorig jaar geupdated en ik had een 4gb kaartje nodig.
nu wil ik weer updaten en zegt het systeem dat ik een 26gb kaartje nodig heb voor deze update ???
klopt dit??? of kan het ook anders , ik zocht de download op de originele skoda website
Hallo Ruud076,

Het zou fijn zijn als je even voorstelt in de Meet and Greet, zodat de forumleden die je op hulp vraagt, je een beetje leren kennen.

Helpt een boel.

Gr
 

ruud076

Actief lid
pizzapieter en rallye

pieter ik ga me gelijk even voorstellen na dit bericht, sorry
rallye , ik dacht dat ik maar een 4 gig kaartje had :) maar de vorige update was ook op een 32 gig kaartje.
ik heb de update gedownload en staat nu te updaten, dank je voor de response
 

ruud076

Actief lid
ik zou me willen voorstellen maar als ik naar meet en greet ga zie ik geen balkje waar ik wat kan typen zodat ik me voor kan stellen... of ik ben gewoon kippig... kan ook :)
heeft iemand daar een linkje voor zodat ik het alsnog in orde kan maken?
mijn dank
groeten
ruud
 
Bovenaan Onderaan