Superb besteld

Vorige week meldde ik nog dat ik een nieuwe superb ambiente met wat opties zou bestellen omdat hierbij mijn budgetlimiet bereikt was... maar bleek enkele dagen geleden dat ik nog wel wat meer mocht besteden.
DUS mijn bestelling wordt geplaatst:

Skoda Superb Elegance 1.9tdi DPF
Mocca brown
Zwart Glamour leder

optie:
Bolero CD-Radio

Perfect gewoon! Xenon, leder, parkeersensoren V/A, verwarmde voorzetels,.... alles derop en deraan!

Nu kan ik helemaal niet meer wachten op de levering!!!

higgy

Forumguru
Daar word ik een beetje jaloers van!
Wederom de vraag: waarom het leer niet af-dealer? Scheelt je een smak geld.

van inkel

Forumguru
Hé pficiat man, mooie bak. Ben idd benieuwd hoe die in het mocca er uit ziet.
Dus z.s.m. foto's. Suc6 met w8ten.

sitechris

Donateur
Vorige week meldde ik nog dat ik een nieuwe superb ambiente met wat opties zou bestellen omdat hierbij mijn budgetlimiet bereikt was... maar bleek enkele dagen geleden dat ik nog wel wat meer mocht besteden.
DUS mijn bestelling wordt geplaatst:

Skoda Superb Elegance 1.9tdi DPF
Mocca brown
Zwart Glamour leder

optie:
Bolero CD-Radio

Perfect gewoon! Xenon, leder, parkeersensoren V/A, verwarmde voorzetels,.... alles derop en deraan!

Nu kan ik helemaal niet meer wachten op de levering!!!

Mooie opties! En de Elegance is al zeer riant te noemen. Ben zeer benieuwd naar de foto's :). En succes met wachten op je nieuwe auto!

Daar word ik een beetje jaloers van!
Wederom de vraag: waarom het leer niet af-dealer? Scheelt je een smak geld.

Het is een bedrijfswagen, dus alles wat er achteraf op geplaatst zou worden betekent dat ik het moet betalen (en goedkeuring krijgen om wijzigingen te doen)

Mooi!!!

Ik koop hem na de leaseperiode van je dus wees er maar heel zuinig op!:laugh:

Ik moet hem terug binnenleveren na 3jaar (=180.000km)...
Nog interesse!!!?? :grin:

Ik heb eigenlijk geen enkel idee waar de wagen naartoe gaat na zo een leasingperiode... Het buitenland in??

cvegreen

Forumguru
Een super B in elegance uitvoering dan nog wel . Dat zal een super vette wagen worden . Ik vind het een heel mooie wagen ,zeker de nieuwe , de vorige vond ik te veel op een octavia lijken .

hbo

Lid
Ook de superb II besteld:
2.0TDI DSG Elegance, Mocca Brown Metallic, met Parkeerassistent, Columbus Nav, Dubbele laadvloer, Telefoon III voorbereiding, Soundsystem, Dimmende spiegels + automatisch inklapbare buitenspiegels met geheugenfuncties, schakelpaddels aan het stuur, Zonnerollo zijruiten + achterruit, 18" Lichtmetalen velgen "Luna".

Deze week proefrit bij de dealer...

Ook de superb II besteld:
2.0TDI DSG Elegance, Mocca Brown Metallic, met Parkeerassistent, Columbus Nav, Dubbele laadvloer, Telefoon III voorbereiding, Soundsystem, Dimmende spiegels + automatisch inklapbare buitenspiegels met geheugenfuncties, schakelpaddels aan het stuur, Zonnerollo zijruiten + achterruit, 18" Lichtmetalen velgen "Luna".

Deze week proefrit bij de dealer...

Dat is enkele kleine prulletjes na een full option!!!
Nice! :rockon:

Hoelang moet je wachten voor levering?

hbo

Lid
Levering is 1 week november....
Morgen proefrijden bij mijn dealer, kan niet wachten!!!!

Zit jij nog steeds op halverwege november???

Greetzzz

hbo

Ik ben aan het wachten op een juiste datum, verwacht wel een bericht deze week.
Mijn huidige wagen gaat namelijk half november aan het einde van zijn contract (150.000km) zijn...
Dus de datum voor levering wordt eerder daarop afgesteld en niet zo snel mogelijk...

En eens vanaf september wordt verwacht dat de levertijden wel zullen toenemen want de dealer zei dat er al opvallende interesse is.

Veel plezier in ieder geval met de testrit, in het echt is hij werkelijk nog mooier dan op foto...

hbo

Lid
Mijn auto zit in productieweek 38, dus met een week of 2 bij de dealer...
Huidige auto moet tot 177K, dus dat ga ik net redden voor half november.
Dat wordt dus dit jaar nog rijden in mijn nieuwe bak.

Groet,

hbo

Bovenaan Onderaan