Superb 2021 achteruitspiegel houder USB c aftermarket

Derooke

Forumguru
Hey iedereen.

Zou iemand weten hoe ik USB c in de achteruitrijdspiegelhouder kan voorzien .

Het gaatje van usbc zit al geperforeerd in dat plastieken stuk maar natuurlijk zal daar niets zitten.

Dus de vraag is ,kan dit voorzien worden? Ik heb gekeken op Superskoda maar niets gevonden (op interieur sub3)

Groetjes

jeroenSch

Senior Member
Hey Derooke, ghoh ik dacht dat dat een optie was die je kon kiezen, maar twijfel als daar verdere voorbereidingen inzitten :/

Derooke

Forumguru
Hey. Bedankt voor je reactie .

Maar die optie is er pas gekomen in augustus (de wagen was al vele maanden besteld en kon niet meer gewijzigd worden zonder het productieslot te verliezen)

hemi24

Forumguru
Klopt, de uitsparing zit ook bij mijn Kodiaq in de behuizing van de binnenspiegel (productie eind januari '20).
Verwacht niet dat er iets achter zit om aan te sluiten, maar heb ook geen behoefte aan een aansluiting daar.

Derooke

Forumguru
En zou dit evt mogelijk zijn om dit via de interieur verlichting te doen? En dan uit dat gaatje te komen . (Ik heb nog nooit aan een wagen gewerkt (electrisch dan) en weet dus niet of dit kan .
Of zijn er andere mogelijkheden om geen hele draad over het dashboard te laten liggen (de zijkant lijkt me erg vast te zitten (meer dan in m'n vw troc)

Derooke

Forumguru
Wel jammer dat dit niet aftermarket beschikbaar is. Mss is dit nog te nieuw.

Kan dit worden genomen van de stroom van de interieurverlichting?

Bovenaan Onderaan