Sunnyboys voor Fabia 1 Combi geeft het dit.

EdK

Forumguru
oke, doe ik dat... ik geef hem wel aan mijn vrouw... oh nee dat is ook geen goed idee :945:
Gat in haar handen ?? of geheel geen handen ?? ;)

Ach beter zo dan dat je een chipper meekrijgt met een wekelijks bedrag erop gestort door haar !!

Maar succes en mocht je achter het verschil komen van de Sonniboy en PrivacyShades dan hoor ik dat graag ! Want aan de hand van de prijs moet er ergens een verschil zijn !
 
dit is het verschil (sonniboy)de schermen voor het achterraam in 1 stuk en bij PrivacyShades bestaat deze uit 2 delen.

dit is het enige wat ik heb kunnen vinden.

verder dat van mij vrouw is een geintje :) :grin:

hou de wallet wel zelf.

maar word nu wel erg nieuwsgierig. Helaas moet ik tot 17 uur werken en heb ik geen tijd meer om bij de dealer langs te gaan!
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb ze laatst door de dealer laten plaatsen en die had ze volgens mij gewoon zelf op voorraad. (bij Nieuwkoop in Den Bosch)
 

EdK

Forumguru
Om dit te weten te komen is het volgens mij een kwestie van even de delalers te bellen bij jezelf in de buurt !
En misschien dat als je rondom wil hebben dat je dan het moet completeren door bij 2 dealers te moeten kopen !
Prijs zal bij alle Skoda dealers hetzelfde moeten wezen !
 

skodaoctavia2

Actief lid
Ik heb deze voor mijn wagen op ebay duitsland besteld, ik had ze in 3 dagen binnen.
ik kan alleen geen enkele vinden voor jou wagen.
 
ha,.

net even gebeld
totaal voor 5 schermen 290 euro skoda origineel.
Wel weer een hoopje geld maar goed wel netjes

Overigens sunniboy, 3 weken levertijd tegen 189 euro....
Balen dat ze niet gewoon zo even af te halen zijn. Heb eigenlijk geen zin om zo lang te wachten.. :crazy:
 

Aiii

Lid
Heb nog geen seconde spijt gehad van de 290 euro die ik zelf heb bepaald voor de zonwering. :D
 

EdK

Forumguru
Heb nog geen seconde spijt gehad van de 290 euro die ik zelf heb bepaald voor de zonwering. :D

En is het niet zo dat jullie als leaserijders dit eind van het jaar weer mogen opgeven aan de belasting ?? Mits je natuurlijk de boel laat zitten bij inleveren !
 
ik wel lease, maar als je ze zelf aanschaf heb je daar geen last van.
Helaas heb ik ze nog steeds niet ergens op voorraad gevonde, Zal ook wel niet gaan lukken ben ik bang. tenzij ik de originele skoda neem. levertijd 1 werkdag maar goed die zijn weer 100 euro duurder! :shocked:
 

EdK

Forumguru
Time is money !! alles heeft ze prijs !! Ongeduldigheid is altijd duurder ! :tongue::1761:
 
Bovenaan Onderaan