Sunnyboys voor Fabia 1 Combi geeft het dit.

Ik ben al meer dan een uur aan het zoeken naar een site van sunnyboys, of waar hun producten te koop zijn.

Geeft het eigenlijk sunnyboys voor de fabia combi?.

Mvg Mannic
 

EdK

Forumguru
de sunnyboys zijn bij elke skoda dealer verkrijgbaar !
en als je een search binnen het forum had gedaan had je binnen 10 min overstelpt geweest met info
Zijn meerdere internet leveranciers ook

succes met bestellen en het zijn zonneschermen die misschien duur lijken , maar elke cent meer dan waard zijn !
 
maar sunniboy is netjes,
maar blinderen of sunnyboy?

krijg mijn auto vanavond en zit nog even te dubben wat ik zal doen!
 

EdK

Forumguru
inderdaad een kleine investering... maar die is elke cent waard!!!

maar zat net ff op de links van bakkertje te kijken, en daar worden prijzen opgegeven die giga lager liggen dan wat ik 2 jaar terug betaalde !

En krijg ook de indruk dat de daar opgegeven Sunnyboys niet de orginele versies zijn maar een immitatie van de orginele

170 euro voor een roomster rondom ?? :crazy:
 

EdK

Forumguru
maar sunniboy is netjes,
maar blinderen of sunnyboy?

krijg mijn auto vanavond en zit nog even te dubben wat ik zal doen!

tja het is maar waar je voor kiest !
voordeel van de sunny vind ik dat in de wintertijd je ze eruit kan halen zodat je met de donkere dagen meer licht hebt

En als je zomers je raam open zet achter dat de zonwering gewoon ze werk blijft doen ! En heb je folie dan gaat deze met raam mee naar beneden en is de werking uiteindelijk nog weg !

Kort samengevat : folie is min of meer definitief en sunnyboys is zeer makkelijk verwijderbaar !
 

Bakkertje

Forumguru
maar zat net ff op de links van bakkertje te kijken, en daar worden prijzen opgegeven die giga lager liggen dan wat ik 2 jaar terug betaalde !

En krijg ook de indruk dat de daar opgegeven Sunnyboys niet de orginele versies zijn maar een immitatie van de orginele

170 euro voor een roomster rondom ?? :crazy:

Het is een engelse site (bovenste hit in google met kamei en sunnyboy als zoekopdracht) en het zijn dus geen euro's maar ponden (ik weet zo gauw de wisselkoers ff niet, maar volgens mij is een pond meer waard dan een euro, behalve bij McDonalds, daar heb je euroknallers :D)
 

EdK

Forumguru
En qua kwaliteit?
Zijn ze een beetje bestand tegen kinderhanden? :ahum:


Als je ze leert er af te blijven !! :)

Ze moeten niet gaan krabben met nageltjes want daar is niet tegen bestand net als folie !
Maar in mijn beleving zijn ze redelijk hufterproef.
En heb dan ook zelf nog geen extra gaatjes oid erin zitten na 2 jaar !
En heb afgelopen zomer ook meerdere malen op snelweg ermee gereden en dan raam half open !
Bevindingen was dat ze geen beschadiging hebben opgelopen door de rijwind en dat ze ook nog eens perfect bleven zitten tijdens de rit !!

De pond is een stuk goedkoper vandaag de dag, en is meen ik ergens rond de 1,50 euro maar corrigeer me if i wrong
 

Aiii

Lid
De pond is een stuk goedkoper vandaag de dag, en is meen ik ergens rond de 1,50 euro maar corrigeer me if i wrong

Das war einmal... De Pond valt sneller dan een M&M van het Empire State Building.

1 British pound = 1.16035192 Euros aldus Google.
 
Ander vraagje,

zit er nog verschil tussen sonniboy, of de originele van skoda?

afgezien van de prijs dan? of is de kwaliteit materiaal etc. allemaal hetzelfde?

Zit toch te denken om deze aan te schaffen, of via sunniboy of via skoda!

trouwens wat ik ook nog zie:

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Sonniboy en PrivacyShades? Sonniboy levert de schermen voor het achterraam in 1 stuk en bij PrivacyShades bestaat deze uit 2 delen.

heeft er iemand privacyshades?
 

EdK

Forumguru
Ik zelf heb voor de RR de sonniboys aangeschaft via de Skoda dealer !
Deze vind ikzelf van zeer goede kwaliteit !
Het merk Privacyshades kwam ik ook via de geleverde links in dit topic tegen , en reageerde toen al met de mededeling dat ik het zo aanmerkelijk goedkoper vond !
De prijs zegt mij dat de kwaliteit toch minder zou moeten wezen , maar in welke mate durf ik ook niet te zeggen.
Kan je alleen maar adviseren om eens te mailen met een firma die beide merken aanbied ! Die moeten zeker uitslag hierin kunnen geven !

Wat betreft de geleverde van de dealer is het veel geld voor rondom maar kwalitatief vind ik het het nog steeds waard en tot op heden ben ik ook blij met de keuze die ik gemaakt hebt ( tov folie )
 
Oke,

ga ik maar eens opvragen bij de dealer wat ze kosten.
en de prijs met sonniboy vergelijken

Houd je overigens van binnen naar buiten nog wel een beetje zicht?
 

EdK

Forumguru
Oke,

ga ik maar eens opvragen bij de dealer wat ze kosten.
en de prijs met sonniboy vergelijken

Houd je overigens van binnen naar buiten nog wel een beetje zicht?


Van binnen naar buiten heb je beter zicht dan van buiten naar binnen !
Door de manier van perforeren van het doek krijgen ze dat voor elkaar !
Als je wat op achterbank laat liggen moet je ook echt met je neus tegen het raam aan om het te kunnen zien !
Ga anders eens bij een Skoda dealer langs om te kijken, vaak hebben ze wel een model staan met de Sonnyboy erin !
Monteren ook gewoon zelf doen, gaat er toch weer iets van de prijs af voor montage garage ! En zelfs met 2 linker handen kun je dit ! :grin:
 
Bovenaan Onderaan