Sunniboys voor Octavia 3 hatchback

Nickn

Nieuw lid
Beste forumleden,

Binnenkort krijg ik mijn nieuwe O3. Ik heb de 65% ruittint maar zou ook graag Sonniboys willen. Nu kan ik ze alleen vinden voor de Combi.

Iemand een idee waar ik ze voor de Hatchback kan bestellen? Of bestaan ze uberhaubt niet?

Dank alvast!
 

Xander

Senior Member
Ik ga dit even volgen. Voor zover ik weet bestaan deze niet voor de hatchback helaas.
 

Xander

Senior Member
Die zijn er niet. Heb stad en land afgezocht. Alternatieven zijn Laitovo en Solarplexius.
Laitovo lijkt me wel wat. Met Solarplexius lijken de ramen niet meer open te kunnen. Zie ik dat goed? Privacy Shades hebben/hadden de verkeerde pasvorm voor de O3. Die heb ik enkele maanden geleden besteld en teruggestuurd. Op de doos stond het goede type auto, maar de schermen paste helemaal niet.
 

heusinkveldb

Forumguru
ik zeg er is maar 1 oplossing....

Inruilen voor een station :deuk:

Maar zonder gekheid. Dat is wel balen. Raar dat ze ze ook niet gewoon voor een hatchback maken.
 

B.Stuurder

Forumguru
Laitovo lijkt me wel wat. Met Solarplexius lijken de ramen niet meer open te kunnen. Zie ik dat goed? Privacy Shades hebben/hadden de verkeerde pasvorm voor de O3. Die heb ik enkele maanden geleden besteld en teruggestuurd. Op de doos stond het goede type auto, maar de schermen paste helemaal niet.

Oh ja? Dat is kwalijk zeg.
 

Nickn

Nieuw lid
Die zijn er niet. Heb stad en land afgezocht. Alternatieven zijn Laitovo en Solarplexius.
Solarplexius was ik inmiddels achter. Een collega van me heeft ze op z'n 3-serie. Ziet er erg strak uit moet ik zeggen. Montage schijnt ook zonder problemen geweest te zijn (3e remlicht was wel even tricky).

Ik zie geen zonneschermen :)?

Laitovo lijkt me wel wat. Met Solarplexius lijken de ramen niet meer open te kunnen. Zie ik dat goed? Privacy Shades hebben/hadden de verkeerde pasvorm voor de O3. Die heb ik enkele maanden geleden besteld en teruggestuurd. Op de doos stond het goede type auto, maar de schermen paste helemaal niet.
Dat ga ik even checken bij bovengenoemde collega. Dat zou minder fijn zijn namelijk, alhoewel ik in mijn Lexus eigenlijk nooit de achterruiten open doe...
 

Nickn

Nieuw lid
Laitovo is nog best prijzig en blokken niet 100% als ik het zo zie. Ook komen er nog leverkosten overheen...
http://laitovo.eu/nl/catalog/cars/skoda/octavia

Je hebt de keuze uit:
  • Laitovo
  • Laitovo magnet
  • Don`t look
  • Other
Iemand enig idee wat het verschil is? Word er niet veel wijzer uit. Ik denk dat ik uit ga komen bij Solarplexius. Die zien er in het echt heel bruut uit :).

-edit-
Blijkbaar kunnen bij de Solarplexius de ramen worden geopend. We weten alleen niet zeker of het kan tijdens het rijden :tongue:.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan