Summer Super Sale 2016 - carclean - 3 september 2016

Ga jij bestellen bij CC op de SSS 2016 ?


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Joske

Forumguru
Bericht van Carclean.nl

s224634045212851669_p3_i2_w521-jpe.86120


Op zaterdag 3 september 2016 houden we de Summer Super Sale!

Deze dag zal in het teken staan van spectaculaire aanbiedingen die zowel online als bij ons in de showroom geldig zullen zijn. Inschrijven voor deze dag is niet nodig.

Het programma en de aanbiedingen worden later bekend gemaakt.




Is zeker de moeite voor de mensen die regelmatig bij Carclean bestellen! Ik probeer hier elk jaar toch een paar flinke kortingen mee te pakken! Kortingen zijn zowel online als ter plekke.

Tot wel 25% korting op detailingproducten kan wel tellen ;)

Indien meer info beschikbaar post ik of iemand anders hier wel.

(@Cordoba had al op dit topic op het CC-forum gereageerd zag ik ;) )
(@moderators: geen enkel persoonlijk belang bij dit topic, indien dit als spam beschouwd wordt verwijder gerust, bedoeling is enkel om te informeren :) )

groeten

Joske
 

Cordoba

Forumguru
Sterker @Joske via informele weg wist ik al dat het zou komen, alleen nog geen datum. Daarom op het CC-forum een balletje opgegooid om de datum alvast bekend te maken.

Voor de bestellijst: waarschijnlijk morgen met extractor de stoelen van de Faab, en later deze week waarschijnlijk de rest een keer goed onder handen nemen. Nadien heb ik ook een beter zicht op mogelijk naderende tekorten.
 

Noord26

Forumguru
Scheelt het echt veel op bepaalde producten? Zoek nog iets wat goed werkt tegen soorten hars. Zowel thuis als op de zaak staan er veel bomen die een soort van hars achterlaten in de zomermaanden.
 

Joske

Forumguru
Zoek nog iets wat goed werkt tegen soorten hars.
https://www.carclean.nl/product/Valma/Harsverwijderaar_250ml_A64_100190

wel NIET laten zitten op de lak, dus direct afnemen, anders heb je kans op doffe plekken. (Op een VAG lak is de kans waarschijnlijk kleiner maar zou het toch niet riskeren)

deze krijgt goede kritieken (niet alleen op carclean). Wat het met eventuele aanwezige waxlaag doet heb ik niet direct een idee van. Vermoedelijk zal die toch deels of volledig sneuvelen en moet je opnieuw waxen.
 

eriktv

Forumguru
Bovenaan mijn lijstje staat zeker de

DAP900 V3 Kit met 25% voordeel
Stond de DAP900 V3 al langer op je wensenlijst? Dan kun je profiteren van maar liefst 25% voordeel op deze kit.

DAP900 + Monello Mezzo 250ml + Monello Finale 250ml + twee Monello Raffini 6" pads (groen en zwart).

Goede timing, wou hem sowieso al gaan kopen :yeah:

Verder voorraad aanvullen (Non-Ferro, Perfetto) en wat extra pads en polijstmiddel. Nu eerst even in verdiepen. Is een studie op zich, maar wil 't wel meteen goed hebben.
 

Joske

Forumguru
En nog wat belangrijke info!

Voor degene die de nieuwsbrief niet hebben ontvangen....

Zaterdag 3 september is het Summer Super Sale (SSS) bij Carclean.nl. Spectaculaire aanbiedingen online en in onze showroom!

Deze dag is niet hetzelfde als de Summer Detail Day, de SDD organiseren wij volgend jaar weer. Tijdens de SSS hebben we de focus gelegd op de spectaculaire aanbiedingen die je vóóral online kunt bestellen.

Online start het evenement om middernacht en zal 24 uur later om middernacht weer afgelopen zijn.

Onze showroom opent haar deuren om 10.00u en zal om 17.00u weer sluiten.

Tijdens de SSS zijn vrijwel alle aanbiedingen online te bestellen. Je hoeft dus niet perse bij ons langs te komen in onze showroom, maar het mag wel!

Wel houden we weer start- en eindtijden aan voor bepaalde aanbiedingen. De dagaanbiedingen en de 'Mega Hour Deals' vind je hieronder terug.

Twee speciale acties alleen online te bestellen.

Online hebben we twee unieke aanbiedingen*, deze aanbiedingen zijn NIET geldig in onze showroom.

Deze aanbiedingen zijn de gehele dag via onze website te bestellen.

Online knaller 1
Grit Guard Wash Board Black met maar liefst 35% korting
Dé aanvulling op het Grit Guard rooster.

Online knaller 2
Monello Acquafobia 500ml met maar liefst 35% korting
De makkelijkste manier om je auto te coaten!

*Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, acties of bundels. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Twee acties alleen in onze showroom te bestellen.

In onze showroom zullen twee exclusieve aanbiedingen* geldig zijn. Deze aanbiedingen kun jeniet online kopen. Wil je gebruik maken van deze aanbiedingen, dan zal je een bezoekje moeten brengen aan onze showroom.

Deze aanbiedingen zijn geldig van 10.00u tot 17.00u.

Showroom knaller 1
Grit GuardEmmerset met 40% korting! van € 90,93 voor € 54,49

Twee emmers met Grit Guards rood enblauw, één Wash Board en twee gammaseals.

Showroom knaller 2
Alle Natty's Paste Wax BLACK met maar liefst 40% korting
Dé wax voor zwarte en donkergrijze auto's.

* Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, acties of bundels. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Dit jaar geen stands, geen demo's en geen fabrikanten!

Let op! Dit jaar hebben we geen stands, geven we geen demo's en we hebben geen fabrikanten op bezoek.

Volgend jaar houden we weer de traditionele Summer Detail Day waar we als vanouds flink uit zullen pakken.

Dagaanbiedingen

Gedurende de dag hebben we verschillende spectaculaire dagaanbiedingen!

Gyeon
Q² CanCoat 200mlmet ruim 30% korting! Van € 45,99 voor € 31,99
Coating in een sprayfles, zeer duurzame bescherming!

Q² View Kitmet 30% kortingvan € 24,99 voor € 17,49
Coating voor je ramen, geen ruitenwissers meer nodig boven de 80km/h.

Polishing Power
DAP900 V3 Kit met 25% voordeel
Stond de DAP900 V3 al langer op je wensenlijst? Dan kun je profiteren van maar liefst 25% voordeel op deze kit.

DAP900 + Monello Mezzo 250ml +Monello Finale 250ml + twee Monello Raffini 6" pads (groen en zwart).

Prijs € 175(normaal € 237).

Monello
Thick Mittmet 50% korting van € 13,99 voor maar € 6,99
Dikke en zachte washandschoen van microvezel.

Tappeto Duo van € 10,99 voor € 6,49
Zachte kniepads voor comfortabel detailen.

Mothers Wax
Mothers Clay Kitvan € 29,99 voor € 19,49
Haal veilig vastzittende vervuiling van je lak, zonder te schuren.

Wheel Brush van € 7,99 voor € 5,49
Handige en zachte borstel voor je velgen.

Meguiar's
Supreme Shine Protectant 473mlvan € 17,99 voor € 12,99
Beschermt en verbetert de uitstraling van kunststoffen.

Air Re-Fresher New Car Scent van € 12,99 voor € 9,49
Geurbehandeling voor je interieur.

Nanolex
Si3D Paint Coating Complete Kit - 30mlvan € 57,99 voor € 40,49
Perfecte glascoating kit van Nanolex.

Auto Finesse
Revive Trim Dressing - 250mlvan € 11,99 voor € 8,49
Geef exterieur kunststoffen weer een perfecte uitstraling!

Poorboy's World
Wheel Sealant - 235ml van € 21,99 voor € 14,99
De klassieker onder de velgensealants.

Super Slick & Wax - 946ml van € 23,99 voor € 15,99
Wassen en waxen in één.

Soft 99
Fusso Coat Dark ofLight Wax van € 25,99 voor € 17,99
Duurzame waxen tot 12 maanden met bizarre beading en sheeting.

Wolf's Chemicals
Mystery Juice - Nano Paint Sealant 50ml van € 44 voor€ 29,99
Zeer voordelige glascoating van uitstekende kwaliteit.

Gedurende de gehele dag geldt een algemene korting van 10%op ons assortiment.

Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels.

Car Care Coupons kunnen op deze dag nietaangeschaft of ingewisseld worden.

Mega Hour Deals

Gedurende de dag zetten we steeds twee, drie of vier merken voor meerdere uren met maar liefst 20%of zelfs 25% kortingin de aanbieding.

Van 10.00u tot 12.30u - 20% korting op Collinite, 303 en Monello
Van 11.00u tot 13.00u -25% korting op Dodo Juice, Scholl en Mothers Wax
Van 12.00u tot 14.30u - 20% korting op Poorboy's World, Wolf's Chemicals en Gyeon Quartz
Van 13.00u tot 15.00u -25% korting op Nanolex, Sonax en Autoglym
Van 14.00u tot 16.30u - 20% korting op Auto Finesse, Kenotek, Voodoo Ride en Meguiar's

Gedurende de gehele dag geldt een algemene korting van 10%op ons assortiment.

Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels.

Car Care Coupons kunnen op deze dag nietaangeschaft of ingewisseld worden.

Kassa en wachttijden

De Summer Super Sale is niet hetzelfde als de Summer Detail Day. Tijdens de SSS zijn vrijwel alle aanbiedingen ook online geldig!

Natuurlijk ben je welkom in onze showroom. We hebben daar twee kassasystemen ingericht, maar we weten niet precies hoeveel mensen online gaan bestellen en hoeveel mensen er in onze showroom langs zullen komen. Wachttijden kunnen dus onverwacht oplopen.
 

eriktv

Forumguru
Wel jammer van de tijdvensters en de mogelijk dubbele verzendkosten daardoor (al las ik geruchten dat er geen verzendkosten zijn die dag). Heb een drukke dag voor de boeg, dus besloten zowat alles van Monello te kopen en in een keer te bestellen.

Kijk nu al uit naar mijn (collega) PostNL-pakketbezorger :cheer:
 

eriktv

Forumguru
Was ff spannend vanochtend vanwege de KPN-storing. Uiteindelijk via een hotspot toch nog kunnen bestellen. Was weer een dure grap, maar voelt alsnog goed doordat ik geld bespaard heb :). Anderhalf jaar nadat ik begonnen ben eindelijk "compleet" voor het detailen!
 

Cordoba

Forumguru
Soms is het inderdaad een goede optie om dan een product van een ander merk te bestellen, en als je eerst alles wat je wil hebben (en eventuele alternatieven van ander merk) op een lijstje zet, én je maakt een tabelletje van wanneer welke korting geldt, dan kun je het beste bestelmoment bepalen. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om alles tussen 14 en 14.30 uur te halen (was gewoon langs de kassa gegaan) daardoor kon ik verschillende overlappende vensters combineren. Zolang je trouwens boven het bedrag blijft waar je gratis verzending hebt, kun je op verschillende tijdstippen bestellen, bevoorbeeld één tijdstip voor de Dap-kit, en een ander tijdstip voor andere spullen, en dan kun je zaken die de hele dag in de aanbieding zijn nog schuiven tussen verschillende bestellingen.

Overigens voor iedereen die via internet besteld heeft: zeker als je vroeg in een tijdvenster besteld hebt, let even op of je de juiste kortingen hebt gehad, de schakeling tussen de verschillende tijdvensters wordt handmatig gedaan, dus kan een aantal minuten te laat zijn, en als je dan juist in die eerste minuten besteld hebt....

Ik heb grofweg zo'n 25 euro bespaard en met producten zoals een Thick mitt die voor pakweg de helft van de prijs weggaat, gaat dat hard.
 

family man

Senior Member
shit, kom net terug van vakantie, vandaag 1400 km terug vanuit Italie, kijk op het forum en zie dit..
Heb al eerder wat besteld bij carclean en wilde graag een dap900 set aanschaffen en nu deze actie.. net te laat dus, maar zal ze toch een mailtje sturen.. wie weet.
 
Bovenaan Onderaan