style opties

1983jeroen

Forumguru
Achter zou je zoiets kunnen overwegen als je het mooi vindt

En zo is er nog wel meer te vinden. Zou het zelf overigens echt niet doen want wordt er in mijn ogen niet mooier van en de kwaliteit is ook maar afwachten...

Tees

Donateur
@1983jeroen dat is de lijst van door Osram aangevraagde typegoedkeuringen voor hun verlichting. En de F2 is zowel met projector als reflector koplampen geleverd. In de ene zat H4 in de andere H7.
In mijn O2 met projectorkoplampen zit H7, TS heeft zo te zien ook projectorkoplampen in zn F2, dus goede kans dat daar ook H7 in zit.

Laatst bewerkt:
het is de 65kw versie. ik zie dat jullie de 77kw hebben gekozen. ik zal straks ff de motorkap opengooien. :) de kabelboom van audio vind ik even iets belangerijker, omdat ik dat graag wil uitbrijden dan als 2e de lampjes :). kwa stylen dacht ik bijvoorbeeld aan de juiste strips op plekken, dak, onderkant. bumpers?.

1983jeroen

Forumguru
Voor Skoda zijn er genoeg (Chinese) after market radios te koop met al de juiste verloopstekkers erbij.
Als je een beetje handig bent zijn die dus vrij eenvoudig te plaatsen.

Wat bedoel je met de juiste strips? Toch bestickering dus?
Heb je een voorbeeld van waar je aan denkt?

Rallye

Forumguru
omdat de orginele aansluiting niet past in een normale united?. de nl unites hebben andere aansluitingen zowel 2 als enkel din....
Ik denk dat je een navigatie-“unit” bedoelt? Bij niet-Skoda radio’s zijn daar verloopstekkers voor, dan is een nieuwe kabelboom niet nodig. Maar als je zou gaan voor een wat modernere radio als de RCD330 moet inbouw geen groot probleem zijn. Zoek er maar eens op en vraag een leverancier hoe dat bij jouw auto zit..

Bovenaan Onderaan