Stuur veranderen.

goedenavond,

ben niet zoon reageerder op dit forum maar meer een lezer,
zit al een tijdje met het idee
om een ander stuur te plaatsen in mijn
skoda superb 09 1,9TDI

maar ben beetje bang dat dit niet gaat passen,
het gaat namelijk om dit stuur :
http://www.cars-equipment.com/www/e...eels-4/oem-flat-bottom-mfsw-steering-wheel-7/

er staat wel bij de beschrijving van het stuur
dat dit wel passend is maar je weet maar nooit

ben enorm verlieft op een vlak stuur onderaan !
maar gewoon nog een beetje bang dat het niet gaat werken
en een miskoop ga doen.

hopelijk is er iemand van jullie die me advies kan geven

alvast bedankt !
 

Noord26

Forumguru
Gaat waarschijnlijk gewoon passen. Wilde zelf ook eerst een ander stuur met vlakke onderkant. Maar ben daar weer snel vanaf gestapt. Nu het nieuwe stuur, normaal rond. Voelde erg onnatuurlijk in bochten.
 
Gaat waarschijnlijk gewoon passen. Wilde zelf ook eerst een ander stuur met vlakke onderkant. Maar ben daar weer snel vanaf gestapt. Nu het nieuwe stuur, normaal rond. Voelde erg onnatuurlijk in bochten.
Heb al meerdere malen gereden met een stuur met vlakke onderkant en vind het super aanvoelen.
 

ertromp

Forumguru
Mechanisch gaat het zeker passen
Ik verwacht elektrisch ook dat het gaat maar wil je 100% zekerheid dan is het raadzaam eerst een VCDS scan van je huidige stuurwielmodule te maken
LIN speed etc moet er nl wel geschikt voor zijn en een '09 S2 kan net kritisch zijn
 

ertromp

Forumguru
Ik vind het een stuk fijner stuur. De profilering van het stuurwiel is iets dikker en de knieruimte onder het stuur is beter.
Ook in mijn Leon die ik sinds vorig jaar heb zit een stuurwiel met afgevlakte onderkant en ik zou niet anders willen
 
Ik vind het een stuk fijner stuur. De profilering van het stuurwiel is iets dikker en de knieruimte onder het stuur is beter.
Ook in mijn Leon die ik sinds vorig jaar heb zit een stuurwiel met afgevlakte onderkant en ik zou niet anders willen
Ooh super dit te horen. Stuur komt er pas deze winter in. Auto Is nu binnen bij een kennis om xenon koplampen in te bouwen met hoogteregeling en afs (of hoe het ook noemt ) wel leuk te horen dat er meer plaats is onder het stuur. Zit namelijk wel redelijk recht op waardoor knieën hoog komen. Bedankt voor de reactie !
 
Bovenaan Onderaan