Strip in chrome voor Combi

Wie weet waar ze chrome-strips verkopen/maken om op een O2 Combi te plaatsen.

a6-avant.jpg

octavia.jpg

Alvast bedankt.

Joeri

Actief lid
Het lijkt erop, maar ik denk dat het net niet de juiste is voor O24x4.

Heb ze in ieder geval ook nog niet gezien?

Ik had inderdaad meer een strip willen kleven op het kofferdeksel ipv de bumper.

Dit blinkend stripje maakt de wagen een pak veiliger /forum/images/graemlins/24.gifdoordat hij dan echt opvalt /forum/images/graemlins/24.gif /forum/images/graemlins/24.gif

Zo het mogelijk zijn om zo'n strip van een Audi A6 Avant in te korten ?

Als 21 mm breedte genoeg is, en je een chromen band prefereert boven een 'geborsteld aluminium' versie, loop dan een keer bij auto 5 langs. 5 meter voor € 30,- .

blacktdi

Actief lid
Mooi man, en dan samen met de sierstrips aan de zijkant, heel chique. Is er nu nergens een winkel die dat verkoopt. Ja op internet wel maar wil het wel eens in het echt zien

Hetzer

Forumguru
vreemd dat ze die strip nog niet hebben voor de O-2 voor de fabia hebben ze hem wel!

Bijlagen

• 23706-725_00_2_640 (320 x 159).jpg
    23706-725_00_2_640 (320 x 159).jpg
    12,8 KB · Weergaven: 25

adfloortje

Nieuw lid
kijk eens op jamrozik-cardesign zitten in Limburg
Of op carformula zitten ook in limburg bie bijden op milotec klikken bij cardesign kom je op de duitse site deze hebben meer echt te gek wat,hier is en bestellen kan je gewoon bij cardesign

Skody

Actief lid
Jammer dat de foto geen Combi is, want volgens mij was dit de vraag. Voor dit type is 'ie er inderdaad, alleen niet voor de Combi bij mijn weten..

richyk

Actief lid
www.skodatec.com Kiezen voor de Octavia II/Sonderangebote/5e item: zelfklevende strips voor alle types. Worden langer aangeleverd en zijn eenvoudig op maat te maken ! Nu in de aanbieding voor 10 euro, en nee ik heb geen aandelen !!

Bovenaan Onderaan