Stream radio & MaxiDot (O2) --> tonen van mp3 tags

LucasH

Nieuw lid
Klein vraagje die ik hier niet zo snel voorbij heb zien komen.

Wanneer ik gewoon de radio aan heb staan en ik in mijn MaxiDot de Radio modus kies zie ik netjes alle gegevens voorbij scrollen die ik ook in mijn Stream scherm heb staan.

Wanneer ik een cd met MP3's opzet dan kan ik mijn Stream scherm bepaalde informatie zien (Title, album, file, folder, artist, etc) echter staat in mijn MaxiDot schermpje gewoon Track 01, Track 02, Track 03, Track n.

Is dit bij iedereen zo of moet ik een bepaalde tag aanmaken wanneer ik MP3 cd's maak?

Is daarnaast het MaxiDot scherm aan te passen met de hoeveelheid info die die weergeeft? Want bij Radio dan heb je één lullig zinnetje en verder veel lege ruimte.

Ik hoor graag jullie reacties!
 

LucasH

Nieuw lid
Niemand die hier iets over weet?

Lijkt mij toch dat meerdere mensen een title willen zien ipv "Track 01"
 
Echt weten doe ik het niet, maar ik heb zo het vermoeden dat de ruimte voor titels in de Maxidot (die geen scrollfunctie heeft!) wat beperkt is.
 

Shorty6

Nieuw lid
Als je de MP3 bestanden maakt, moet je daar bij eigenschappen alle gegevens al in vullen.
Dan komen ze bij mij ook ook het scherm.
 

vdijk

Lid
sorry, maar ik maak geen gebruik van de CD-speler. Ik gebruik voornamelijk mijn I-pod en hierbij is (helaas) niets te zien.
 

bat

Lid
Bestaat er überhaupt een mogelijkheid om een meer serieuze interactie met een standaard Skoda radio met de iPod te bewerkstelligen? Niet dat ik het een probleem vind, ik luister toch shuffle of podcasts van KXradio, maar je weet nooit...
 

Shorty6

Nieuw lid
Bestaat er überhaupt een mogelijkheid om een meer serieuze interactie met een standaard Skoda radio met de iPod te bewerkstelligen? Niet dat ik het een probleem vind, ik luister toch shuffle of podcasts van KXradio, maar je weet nooit...

Ik denk dat er met een iPod of een MP3-speler geen gegevens op het scherm komen te staan omdat die via de AUX-aansluiting met de Stream gekoppeld worden maar met een CD moet dat kunnen.
 
Maar de vraag was of de titels van de tracks in de maxidot zichtbaar gemaakt zouden kunnen worden. Het lijkt me dat dan niet mogelijk is, als het al niet lukt op het scherm van de radio.

Bij de cd-mp3 speler in de Cruise-navigatieconfiguratie gebeurt dat laatste overigens wel bij correct gebrande cd-s. Maar dus niet in de Maxi-dot, zoals ik eerder al meldde.
 
Bovenaan Onderaan