STREAM & MP3

Droopy

Actief lid
Een collega van mij heeft gisteren voor de gein een MP3 CD in zijn stream gestopt en zowaar deze werkte zonder problemen.
Blijven er dus 2 redenen over om een audience te bestellen
<ul type="square"> [*]Een CD/MP3-Wisselaar [*]Niet werkende AIM functie (Accu probleem) [/list]

Wiseguy

Actief lid
Droop, ik had hetzelfde geprobeerd inderdaad....
Ik geloof dat ik nog een MP3-CD in mijn auto heb liggen, dus dat kan ik vanavond even proberen.... Ik ben in ieder geval wel reuze benieuwd.... Dat scheelt wel een slok op een borrel.... die wisselaar heb ik niet perse nodig, maar MP3 afspelen is toch wel prettig... /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik hoor van meer mensen dat ze dit kunnen. Maar bij mij werkt het niet. Maar er schijn een firmware cd te zijn waar mee die optie wel weer kan laten werken.

iemand tips ervaringen hier mee.

baal dat het bij mij niet werkt /forum/images/graemlins/frown.gif

Droopy

Actief lid
/forum/images/graemlins/worshippy.gif Mea Culpa /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Onder het mom: 'never trust your manager', moet ik helaas melden dat mijn collega thuis zijn eerste audio CD heeft gebrand en dacht dat dit een MP3 CD was. Dus net als bij een andere collega werkt bij hem MP3 functionaliteit niet

Wiseguy

Actief lid
Jammer, balen zeg.... maar ik zal het voor de zekerheid nog even checken als ik mijn auto vanmiddag weer ophaal.... /forum/images/graemlins/grin.gif Vond het ook al erg onwaarschijnlijk dat dat zou gaan werken.... maar goed, je weet het nooit nietwaar? /forum/images/graemlins/wink.gif

Karstieman

Forumguru
Droopy: Ik zou mijn manager nu toch wel op gebak laten trakteren. Je blijmaken met een dooie mus. Foei !

higgy

Forumguru
Weet je wat 'kewl' /forum/images/graemlins/wink.gif is: een dvd-speler in de auto opdat je een mp3-dvd kunt branden. Weet je wel hoeveel liedjes je DAN mee kunt nemen? (Veul!)

Droopy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Droopy: Ik zou mijn manager nu toch wel op gebak laten trakteren. Je blijmaken met een dooie mus. Foei !

[/ QUOTE ]
Moet zeggen ben niet geheel rouwig (zie signature), hoewel ik vooral voor de wisselaar ben gezwicht, en gebak mag altijd

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Weet je wel hoeveel liedjes je DAN mee kunt nemen? (Veul!)

[/ QUOTE ]

Of iPod inbouwen.... nog veuler!

/forum/images/graemlins/680.gif

Henny

Actief lid
Ik heb een paar dagen een demo-wagen, met een Audience en daarin doet een MP3-cd het prima! /forum/images/graemlins/smile.gif

Dutch

Actief lid
Ja natuurlijk! Dat is, samen met de CD wisselaar, immers het verschil tussen de stream en de audience. De poster van dit draadje gaf de bezitters van de stream de (helaas valse) hoop dat deze radio stiekem toch geschikt zou zijn voor het afspelen van MP3's.

Bovenaan Onderaan