Stream mp3 bluetooth receiver inbouwen

ShiZNizZLe

Nieuw lid
Beste allemaal,

Ik was van plan een aux socket te monteren op de daarvoor bestemde aux aansluiting van de stream mp3 radio in mijn octavia. Nu ben ik me aan het bedenken om een bluetooth dongel hierop aan te sluiten. Is dit ook mogelijk? Zo ja, hoe? Hieronder kan je zien hoe de aux socket gemonteerd moet worden:


Alvast bedankt, groetjes
 

ShiZNizZLe

Nieuw lid
Nou zoiets ja. Het enige nadeel is dat ik dan nog steeds die aux socket moet monteren ergens. Wilde de dongel eigenlijk direct aansluiten op de aux aansluiting aan de achterlant van de radio. Maar dit is eventueel ook een optie
 

Cars076

Forumguru
Nou zoiets ja. Het enige nadeel is dat ik dan nog steeds die aux socket moet monteren ergens. Wilde de dongel eigenlijk direct aansluiten op de aux aansluiting aan de achterlant van de radio. Maar dit is eventueel ook een optie

Heb dit ook gedaan , bij Big Dennis een bluetooth module besteld voor 15 euro en bij @Antera de radio laten instellen om ook de aux functie te activeren.
Ik kan big dennis niet vinden , maar ik heb deze https://www.bol.com/nl/nl/p/skoda-c...n-octavia-superb-yeti-fabia/9200000123526398/

gelijk een carkit, en werkt goed , alleen steeds opnieuw aanmelden als ik instap
 
Bovenaan Onderaan