Storing: Stuurwielbediening (volume regelen) en virtual cockpit

B-S

Lid
Beste leden,

Sindskort heb ik storing bij het opstarten van het systeem.
Soms reageert de navi van de virtuele cockpit niet en reageert links en rechts het wieltje op het stuur niet. De volumeknop op het navischerm zelf reageert dan ook niet. De volumebalk verschijnt wel in beeld maar ‘beweegt’ niet.

Het is niet continu, het kan goed zijn dat bij de volgende keer rijden weer alles normaal is.

Samengevat: het volume is niet aan te passen en de virtual cockpit navi blijft starten.

Er zijn geen updates beschikbaar dus alles zou recent moeten zijn.

Iemand een idee?

Bedankt alvast voor jullie reacties!
 

Rainesh

Forumguru
Versie 324 is de laatste versie. Maar ik moet ook de softwareversie van je virtual cockpit weten, dan kan ik dat ook checken voor je.
 

B-S

Lid
Dank voor de toelichting!
 

Bijlagen

  • IMG_1440.jpeg
    IMG_1440.jpeg
    2 MB · Weergaven: 18
  • IMG_1439.jpeg
    IMG_1439.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 19

Rainesh

Forumguru
Ik kan versie 324 van de Skoda servers af halen voor je. Kun je zelf updaten, moet in 2 stappen. 308 en 324.

Moet alleen even kijken of er kosten aan verbonden zijn.

Als je tijdens het updaten wat foto's maakt (van begin scherm en eind samenvatting) dan staat daar waarschijnlijk ook de softwareversie van de tellerbak op.
 

B-S

Lid
Ik heb een afspraak gemaakt bij de dealer, ik weet ook niet hoe je moet updaten… normaal
krijg ik die gewoon in het scherm…
 

B-S

Lid
Toevallig al een paar dagen geen last meer gehad…Nu stapt mijn vrouw gisteravond uit de auto. Ik zeg: ‘er staat een afspraak bij de dealer gepland, maar ik heb er geen last meer van gehad’ zij: ‘oh ik net wel’. Dus het lijkt erop dat haar telefoon de zaak ontregelt, raar maar we hebben het nu getest maar als zij in de auto zit hebben we het probleem.

Ik ga haar iPhone eens resetten… wellicht dan opgelost.
 

Raosc

Lid
Makkelijker is je, vrouw niet meer in de auto mee te nemen? probleem opgelost.... :censored:
Maar ik zou zeker haar iPhone eens resetten.
 

B-S

Lid
Wie rijdt dan terug naar huis bij een avondje café?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan