Storing na plaatsen led in kofferbak icm elektrische achterklep

Captain Hook

Forumguru
We doen hier met z'n allen allerlei veronderstellingen over goede/slechte/goedkope/dure LEDs, maar het precieze type wat @O3-Rider gebruikt heeft, is mij onbekend.

Het zou wellicht al helpen als @O3-Rider aangeeft welke LED hij (zij?) precies heeft gebruikt.
Dan kan er ook gericht op gereageerd worden. :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

serum

Senior Member
Ik ken O3-rider en de lampen; zijn vrij simpele lampjes met een weerstandje erin als stroombegrenzing voor de LED's en een paar diodes als omkeerbeveiliging voor de +/-. Ik heb in onze 2018 octavia dezelfde zitten en heb het probleem niet (maar heb geen elektrische achterklep). De lampen die kunnen storen op de FM etc hebben een eigen pwm stroomregeling aan boord, dat is hier niet aan de orde.
 

Eltjo

Forumguru
Nee, er staat/draait geen software of de lampen, maar 'canbus' lampen hebben een weerstand, zodat de belasting gelijk blijft en evt. foutmeldingen uitblijven.
Nav of lampjes CAN bus draaien; Ik weet niet precies wat ik van deze reactie moet denken; cynisch of niet of ik begrijp het niet... In alle gevallen is die leuk!
 

serum

Senior Member
Was n.a.v de opmerking (vandaar de quote) van Harrieskoda. Die had het over lampen waarop canbus draaien. Cynisch was het niet, maar in perspectief van de quote. Zal een begrip zijn. Sommige mensen draaien ook updates op de PC of telefoon. Stamt vermoedelijk uit het era van de 78, 45 en 33rpm.. Maar ik sluit ook niet uit dat ik het compleet verkeerd interpreteer. :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:

ZaRoK

Senior Member
Precies hetzelfde probleem gehad met de kofferbakleds van Ali.
Hierna de duurdere van kopacek besteld en geplaatst, geen problemen meer.
 
Bovenaan Onderaan