Storing electrische ramen

duimp

Lid
Goedemorgen,

ik heb sinds gisteren problemen met mijn electrische ramen, als ik wegrij kan ik mijn ramen nog bedienen maar naar een paar minuten werkt de bediening niet meer. Als ik dan de deur open en dicht gooi werken de ramen weer. Als ik dus bij een slagboom aankom moet ik eerst de deur even gauw open en dicht doen en dan kan mijn raam naar beneden.

Heeft iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?
Alvast bedankt voor jullie reactie
 

Fabia 123

Forumguru
Komt me bekend voor.
In mijn F2 had ik dezelfde kwaal en toen bleek de motor van de raam bediening defect. Bij mijn F1 daarvoor was de kabelverbinding kapot en bij een Peugeot daarvoor bleek het een defecte schakelaar.
 

Seigersbjorn

Senior Member
Ik heb sinds kort net hetzelfde voor met mijn F2 Combi uit 2011. Soms werkt alles prima, soms gaat de raam niet meer automatisch naar beneden, maar moet je blijven drukken op het knopje. Ook aan passagierskant hetzelfde verhaal.
 

EdZ

Donateur
Hier ook hetzelfde. Valt geen lijn in te trekken, gebeurt volkomen willekeurig.
 
Mijn storing bestaat uit dat hij rechts gewoon stopt als hij gesloten is, maar links blijft bonken zolang je de knop blijft bedienen.
 

Antera

Donateur
Voor de Fabia zal het vermoedelijk de motor zijn met problemen of een van de stekkertjes in je deur paneel.

@Vrooomster ff terug waar je hem gekocht hebt neem aan garantie
 

Canon-Eye

Forumguru
Helaas is het toch weer terug.
Vervelend - maar je hebt nog steeds garantie toch?

Terzijde deze tip: je hoeft niet elke quote plus een reactie in een aparte post te zetten. Met de +Citeerknop kun je meerdere quotes in één keer plaatsen, en als je dan de cursor na de laatste [/QUOTE] plaatst (eventueel op een nieuwe regel) dan krijg je alles in één bericht.
Overzichtelijker voor jezelf én voor de lezer!
 
Bovenaan Onderaan