stoelverwarming achteraf inbouw

subdivision

Forumguru
Zoals sommige weten heb ik een lederen interieur gekocht voor mijn o2

Nu heb ik een vraag,

Zitten er al standaard bekabeling voor de stoelverwarming in de auto ?

Heb bij mijn vorige passat dit ook gedaan en hebt toen via kufatech een kabelset besteld.

Voor de skoda is dit niet beschikbaar op kufatech..

Wel voor een golf Mk5 en passat 3c

Iemand een idee of dit ook past ??


En als alles erin zit moet dat dan nog ingelezen worden ??
Of werkt alles zo,

Ps ik heb al een clima paneel met stoelverwarmings bediening weten te bemachtigen..


Alvast bedankt ..
 

ertromp

Forumguru
VCDS is het programma waarmee je in de elektrische modules van je O2 kunt komen en het e.e.a. aan en uit kan zetten en programmeren. Er zijn hier zat enthousiasten op het forum die wellicht daar mee kunnen helpen of kunnen aangeven of programmeren überhaupt nodig is.

Ik ben benieuwd of het je lukt want zelf ben ik ook aan het kijken om m'n auto met stoelverwarming uit te rusten.
 

Chrisiewizzie

Forumguru
Stoelverwarming is echt heerlijk met de winter voor de deur. Gelukkig zit het al in mijn O2, maar anders had ik inbouw zeker overwegen.

Wat nog fijner is, is stuurverwarming. Dat mijn vader vroeger op zijn Volvo's. Een handige knutselaar zou dat misschien kunnen hobbieen...:pieker:
 

Frankw

Lid
Zoals sommige weten heb ik een lederen interieur gekocht voor mijn o2

Nu heb ik een vraag,

Zitten er al standaard bekabeling voor de stoelverwarming in de auto ?

Heb bij mijn vorige passat dit ook gedaan en hebt toen via kufatech een kabelset besteld.

Voor de skoda is dit niet beschikbaar op kufatech..

Wel voor een golf Mk5 en passat 3c

Iemand een idee of dit ook past ??


En als alles erin zit moet dat dan nog ingelezen worden ??
Of werkt alles zo,

Ps ik heb al een clima paneel met stoelverwarmings bediening weten te bemachtigen..


Alvast bedankt ..

Dan zou er bekabeling tezamen met de bedrading van de airbags en gordelwaarschuwing onder de voorstoelen moeten hangen. Als je geen stekkers over had toen je de lederen set hebt ingebouwd ben ik bang dat het niet aanwezig is.

Ik ben trouwens ook bezig om de verwarmingsmatten en bekabeling te bestellen via skoda-parts.cz, ben nog in onderhandeling voor een totaalprijs inclusief nieuwe logo's voor/achter en de velgen. Als je alles nog nodig hebt misschien even een combi bestelling plaatsen? Laat maar weten...


Kufatec heeft zeker de kabelset voor vloerverwarming

http://www.kufatec.de/shop/de/skoda/octavia/octavia-1z/kabelsatz-sitzheizung-skoda-octavia-1z2

Ik verwacht wel dat je eea zult moeten activeren in VCDS

Lijkt me heerlijk, vloerverwarming.. :D
 

Joske

Forumguru
achtereen instappen in je pyjama en blote voetjes in de sloefkes dus..

ik heb ook zetelverwarming (nog niet getest, daar is het lang niet koud genoeg voor..) maar had eigenlijk liever gekoelde zetels gehad, dat had pas een meerwaarde gehad ;)
 

Frankw

Lid
Tja super he die spellingscorrectie, maar ik denk dat je het wel begrijpt en ook ik zit te wachten op die optie vloerverwarming :D

:D:D dat begrijp ik zeker, lijkt me heerlijk!

en gekoelde zetels, volgens mij een optie op de Superb maar niet weggelegd voor mij!
 

subdivision

Forumguru
Passat 3c paneel losgehad, maar is heel er pruts werk..

Iemand van hier ervaring hier mee en die dit evt voor mij zou willen doen?

Of misschien iemand die een octavia paneel met stoelverwarming heeft liggen ??
 
Bovenaan Onderaan