Superb 3 Stoelventilatie ervaring

Nu het weer wat warmer begint te worden heb ik mijn stoelventilatie uitgeprobeerd..
nu zou ik graag van anderen willen weten hoe zij dit ervaren.
als ik hem bij mij op volle stand zet hoor ik het motortje wel aanspringen , maar ik voel eigenlijk helemaal niks. het lijkt mij dat als je in de derde volle stand staat, dat je dan toch wel wat lucht door je stoelen hoort te voelen, en weet iemand of het alleen uit de zitting komt of ook uit de rug, of allebei en waar?
het enige wat me opvalt, is dat het motortje ook soms weer afslaat en dan weer aanspringt.

graag jullie ervaringen.
 

eriktv

Forumguru
In mijn S2 voel ik hem (ook in laagste stand) duidelijk en vind het heerlijk, zelfs in april staat hij al regelmatig aan :D

edit: zowel in zitting als onderste deel leuning voelbaar
 

Tassin

Forumguru
Ook in de zitting, maar vooral in de onderrug zeer goed merkbaar, zeker met enkel een hemd aan.
 
dus de ervaring zoals ik hem beschrijf, beleven jullie heel anders? want dan moet ik echt even terug naar de dealer...
 

DavidV

Forumguru
Wat bedoel je precies met helemaal niets ? Misschien even je skipak uitdoen en dan nog eens proberen ? Ook niets als je naakt bent ? (probeer gewoon uit te zoeken wat voor jouw helemaal niets betekent hé ;) )
 
Ik ervaar het als zeer prettig. Idd met een jeans en trui voel je weinig, maar dan is het was ook niet echt warm.
 

CDK

Forumguru
@SMARTJohn, je reageert op een topic wat al ruim een jaar niet meer actief is ;)
Zelf heb ik het ook als zeer prettig ervaren. Als je test met een A4 papiertje dan kom je tot de ontdekking dat de ventilatoren niet blazen maar zuigen, dat geeft een verkoelend gevoel. Het is luxe die snel went, nu ik het met de Kodiaq niet meer heb mis ik het pas.
 
Bovenaan Onderaan