Stoelhoezen

Ik wil de stoelen van mijn Skoda graag een beetje netjes houden door deze te bekleden met losse stoelhoezen. Nu zijn er stoelhoezen van €40,= te koop maar dat zijn van die universele hoezen. Net te groot of net te klein. Ik wil graag goed passende hoezen hebben voor mijn kuipstoelen.
Heeft iemand advies?
 

hemi24

Forumguru
Hoezen voor kuipstoelen?

Volgens mij ga je dat er nooit strak omheen krijgen…

Gewoon gebruiken zoals de auto is!
En na een ton of 3 a 4 kun je altijd nog een keer langs Alba of een dergelijke firma…
 

Ligflits

Senior Member
Tenzij je schilder of bouwvakker oid bent en je graag met je vuile werkkleding in je auto wilt zitten: waarom wil je zelf op lelijke stoelhoezen zitten, zodat de volgende eigenaar "zo goed als nieuwe stoelen" heeft, als je ook gewoon zelf op mooie stoelen kunt zitten?
:ot:ik snap mensen ook niet die een mooie nieuwe bank voor in de woonkamer kopen om er dan een kleed overheen te leggen zodat je die mooie bank niet meer ziet mooi houdt. Haal dan gewoon een goedkope bank die er niet meer uitziet op bij de kringloop.
 

PizzaPieter

Forumguru
Heren,

De enige antwoorden die gegeven zijn helpen de TS niet verder met zijn vraag.

Tuurlijk mag je de vraag stellen 'waarom zou je ze willen'?, maar in beide vragen/reacties zit al een oordeel verstopt (niet écht verstopt) dat het vooral heel stom is als TS stoelhoezen wil..

TS wil stoelhoezen. Punt. En vraagt waar hij deze het beste kan kopen die goed passen. Punt .
 

Tees

Donateur
Er was niet al te lang geleden een lid die ook hoezen gekocht had voor zn wagen. Kreeg dezelfde reacties, maar misschien kan TS even de zoekfunctie gebruiken om die te vinden.
 

EdK

Forumguru
Ja ik zit ook in afwachting welke stoelhoezen het gaan worden, want dan kan ik ze ook aanschaffen.......:jaja:
 

Cordoba

Forumguru
Juist de opmerking van @Captain Hook wilde ik ook maken, elke stoelhoes heeft in elk geval enige invloed op de werking van stoelairbags.
Daarnaast kun je 'normaal' vuil goed verwijderen door de stoel met een zogenaamde interieurshampoo schoon te maken, en dan met een geschikte 'stofzuiger' droog te zuigen. Zaken als verf, en olie krijg je er niet zo makkelijk uit, vandaar de beperking tot 'gewoon' vuil.

Een geschikte stofzuiger is een extractor, ook wel bekend bij verhuurbedrijven (zoals bouwmarkten) als tapijtreiniger.
 
Bovenaan Onderaan