Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan ik stoelen met zitverwarming achteraf zetten en wat heb ik er dan voor nodig buiten climatronic met zitverwarmingknopjes stoelen met zitverwarming?
De meeste leder inbouwers leveren stoelverwarming. Dan heb je meestal niet de originele knopjes of je moet ze zelf regelen, dan sluiten ze dat aan voor je.
In mijn vorige auto(polo6r)
Heb ik stoelverwarming ingebouwd. Interieur gezocht met stoelverwarming. Kufatec kabel gekocht, aangesloten.
En voilla een warme bibs.
wil alles origineel houden. dus originele zwarte lederen zetels met blauw alcantara. voor en achterzetel verwarming. moet dan climatroniq met zetelverwarming voor zoeken en originele schakelbak achter de armsteun en originele zetelverwarmingskabels (als ze er al ni liggen?) weet iemand hoe ik de achterste zit kan openplooien?
succes met deze project
bij mij origineel,moet zeggen super in de winter,kan dat niet verwacht,voora in de rug die warmte
knikkers en co warmen ook op en muis niet vergeten
Ik zou een origineel interieur zoeken zowel voor als achter verwarming. Misschien past een superb3 interieur wel?
Als je toch alles los en open hebt moet je het gelijk goed aanpakken.
Als jij nou een duidelijke how to schrijft dan kan ik er over nadenken om het ook te gaan doen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.