stekker ontkoppelen van caravan bij pauze?

andrehj

Forumguru
Niet helemaal, want dan heb je waarschijnlijk een Noordpool model koelkast. Daar zit n.l. een verwarmingselement in ipv een pomp.
Volgens mij weet jij niet hoe een thermoelektrische caravankoelkast werkt... Die hebben een verwarmingselement nodig voor de werking, dat is ook de reden waarom ze op gas kunnen. Dat was trouwens 40 jaar geleden ook al zo, het werkingsprincipe van die koelkasten is al een tijdje hetzelfde...
Maar @martijn v o was me al voor.
 

Eltjo

Forumguru
Dan begrijp ik niet dat je, zoals je zelf aangeeft, Martijn herhaald.
Nogmaals, mijn info was van >40 jaar geleden toen ik 16 was en voor het laatst met mijn ouders (en) met een caravan op vakantie ging.

En wat weet je nou als je 16 bent? Geen internet of technische ouders.
Ik kon toen wel alles op en aan de caravan bedienen en brak samen met mijn vader alles af om naar huis te rijden omdat mijn moeder haar middenvoetsbeentje had gebroken in Dokkum. Die kampeerkennis is sinds dien niet geüpdatet.

Ach, het begon met huilend met moeder vertellen dat ik geen fiets in elkaar kon zetten met een asloos brommerwiel en een fietsframe waarvan 1 voorpoot was afgebroken. Toen was ik 9-10 denk ik.
Mijn ouders lieten me lekker sleutelen, ik polyesterde toen ik 14 was een gat in de autodorpel dicht.
Toen ik 17-18 wss, wist ik wat fietsen betreft alles en vond het niet interessant meer. Ik had vanaf het kleinste onderdeeltje diverse fietsen gespoten, gebouwd en later verkocht. Tegenwoordig wordt geen versnellingsnaaf meer gerepareerd, maar commercieel compleet vervangen.

Ja, het is warm, in mijn werkruimte aan het einde van deze dag 32⁰C.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan