Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een mooie superB heb jij gekocht man en dat op je jonge leeftijd , niet slecht zou ik zo zeggen.
alleen jammer dat je er een sjonnie bak van maakt. Een superB moet je gewoon laten gelijk hij is . Is zo op z'n mooist , die verlaging vind ik ook niet mooi op zo'n auto en die velgen ook niet , de standaard velgen pasten het er het best onder .
Ben zoals ik hier lees niet de enigste , maar ja wie zijn wij he . Jij moet er mee rijden en hem mooi vinden . Die verlaging met al die drempels en die slechte wegen denk ik dat dit niet zo'n goed idee is om dat te doen , maar ja je bent jong en je wil wat he .
Hieruit blijkt maar weer eens dat gemiddelde merken ontwerpen voor gemiddelde mensen.
Naar mijn mening is de Sup een auto die je sjieker, deftiger, eleganter mag maken met bijvoorbeeld wat chroom zoals dat op de elegance al standaard aanwezig is. Zelf zit ik te denken aan spatlappen omdat ik nu elke week de wasstraat gebruik om wat modder achter de banden te verwijderen.
Het is lastig een sjieke wagen sportief te maken. Denk ook niet dat je er ooit echt sportief mee kunt rijden. Daar is de bak niet geschikt voor. Gewoon lekker rustig over het asfalt zoeven, muziekje erbij en genieten maar.
het is ook niet mijn bedoeling om er een sportieve sportwagen van te maken.
anders had ik voor da zelfde geld en ook een sportwagen kunne kopen.
ik wil de wagen gewoon na eigen smaak aanpassen,maar wel met kwaliteit materiaal.
maarja blijkt maar weer dat dit een heel ander forum is dan bijvoorbeeld http://www.cleaned.be/forum
Ik denk dat ieder zijn smaak moet kunnen uitwerken. Persoonlijk vindt ik 20" ook nogal groot en zover verlaagd...in Begie zullen wellicht geen drempels zijn, mijn Superb is H&R verlaagd en ik heb al problemen in sommige nieuwbouwwijken.
Maar...voor de afwissseling best stoer om te zien.
Enneh.. nadenken over spatlappen? Denk het niet!:1439:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.