steef's superb

steef

Nieuw lid
hallo allemaal ik zal me maar is voor stellen.
ik ben stefan groothuijse ben 22 jaar en kom uit belgie.
ik ben nu ongeveer een maand in bezit van een superb 1,9 TDI.
hij heeft 130 pk en het is een elegance.

dit zijn de foto's toen ik hem kocht.
p5100035hg7.jpg

p5100037rq5.jpg

p5100038ey2.jpg

steef

Nieuw lid
na een weekje zo rond gereden te hebben werd het tijd voor een verlaging
met dit als resultaat.

p5240055ln9.jpg

en toen ook maar een paar niewe velgjes dan maar.

800IMG_4413.jpg

dit was geen succes:biggthumpdown: vind ze er niet mooi onder passen.

steef

Nieuw lid
dan maar afgelopen maandag deze gaan passen:D
volledig gepolijste 20" s8 velgen.
en nog voor en achter 30 mm lager gezet

dsc0452ty6.jpg

ik vind het super velgen en ga ze waarschijnlijk ook nemen.

reacties zijn altijd welkom

groeten stefan

Die velgen op de 'aankoopfoto's' vind ik wel zo elegant. Een Superb is nu eenmaal een reiswagen, geen racemonster. Dan zou ik niet willen dat-ie er deels zo agressief uitziet als een verschrikkelijk scheurijzer. Nee, deze combinatie van twee stijlen maakt het geheel nogal stijlloos - vind ik. Maar ieder z'n meug. Jij moet (mag) erin rijden, tenslotte.

nemo

Senior Member
Die velgen op de 'aankoopfoto's' vind ik wel zo elegant. Een Superb is nu eenmaal een reiswagen, geen racemonster. Dan zou ik niet willen dat-ie er deels zo agressief uitziet als een verschrikkelijk scheurijzer. Nee, deze combinatie van twee stijlen maakt het geheel nogal stijlloos - vind ik. Maar ieder z'n meug. Jij moet (mag) erin rijden, tenslotte.

Idd, de elegantie gaat er iets vanaf. Op de eerste foto's vind ik hem het mooist. Verlaging snap ik niet helemaal. Rijdt dat lekker??
Maar dan nog, het is een Superb, en die vind ik gaaf.

De eerste foto is zoals ik hem het mooist vind. De verlaging en daarna die kermis velgen eronder is niet mijn smaak. Maar ik zie dit soort aanpassingen vaak in Belgie, en is meer gangbaar dan in NL naar mijn idee maar desalniettemin niet mijn dingetje.

ikke

Lid
hey,

ik vind hem best wel mooi zo laag.

Zelf zou ik RS4 (nieuw model) velgen steken. Maar dat is keuze.
Bij komen er volgende maand ook nieuwe op, hopelijk met een verlaging.

Hoe was het op charly's days?

steef

Nieuw lid
hey,

ik vind hem best wel mooi zo laag.

Zelf zou ik RS4 (nieuw model) velgen steken. Maar dat is keuze.
Bij komen er volgende maand ook nieuwe op, hopelijk met een verlaging.

Hoe was het op charly's days?

vw charly's was echt een super meeting,echt een aanrader!

Gieliovd

Forumguru
Zo jongen, jij boert goed! Ik ben leeftijdsgenoot maar dit kan ik toch niet betalen :)

Ziet er strak uit man! Ik ben niet zo'n tuner fan maar het blijft een klasse wagen.

De kleur, het leder.... ja, het is gewoon een wagen voor mij!

bat

Lid
Waar verlaging bij een Octavia mooi uit kan pakken, vind ik het hier de lijn van de auto volledig verknoeien. Maar als gezegd: ieder zijn smaak en gezien je vorige auto (die ik ook veel te ver verlaagd vind) is dit overduidelijk jouw smaak.

Veel plezier ermee!

Psioneer

Actief lid
De verlaging is inderdaad erg overdreven, zeker gezien het karakter van de auto; een mooie reislimosine. En de velgen... tja, smaken verschillen. Dacht ook even dat er een DEX P9r in het dashboard zit. Maar het is een ander modelletje.
Maar het is en blijft een fantastische wagen. Ik loop nog altijd even langs het raam zodat ik even een blik op m'n Sup kan werpen.
Wat me opvalt is dat de jouwe lichte vloerbedekking heeft (behalve de matten). Ben blij dat de mijne zwart is (ondanks lichte bekleding). Denk dat dat heel snel vuil gaat zijn. Maar ja, het handtasje past er goed bij.
Ik chauffeer regelmatig voor twee dames van een jaar of 14 en die hebben nog niet ondekt dat er achter ook aan elke kant een deur zit dus moet er telkens eentje over de kardantunnel kruipen. Maar ja, als ze eenmaal zitten laten ze zich ook rond rijden als prinsessen. Geweldig die luxe en die ruimte.

Desperado

Forumguru
Tja.....hier dezelfde mening.
Mooie wagen, maar te ver verlaagd en die 20" vindt ik spuuglelijk(sorry)
Komt wss ook door die banden die er m.i niet mooi om liggen.
Ik denk dat 18" beter zou staan.

Desperado

Forumguru
Tuurlijk!
Ik wordt ook door velen in mijn omgeving voor gek verklaard.
En daar heb ik ook geen boodschap aan :aangenaam:

Ook ik sluit mij aan bij de meerderheid alhier. Supermooie wagen, maar ik vind ´em toch het mooist met de originele velgen. Maar uiteraard heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst met je nieuwe aanwinst. :winkie:

Bovenaan Onderaan