Starten en van contact

Vlaar032

Senior Member
Ik heb n start stop knop ipv een contactsleutel. Die detecteert dat ik instap, koppeling in trap en daarna druk ik de knop in. Het lijkt wel een gokkast wanneer ie start of ook stopt. Half jaartje geleden nwe batterij in sleutels gedaan. Lijkt in herfst te verergeren. Wat zou daaraan te doen zijn, weet iemand dat?
 

hemi24

Forumguru
telefoon en sleutel niet te dicht bij elkaar houden, schijnt ook iets te zijn wat van invloed is
 

Arjann

Forumguru
Misschien weer een nieuwe batterij in de sleutel doen? Als problemen dan nog aanhouden, een tijdje de reserve sleutel proberen om te kijken of je dan ook het probleem hebt
 

JeSko

Forumguru
Mijn grootmoeder heeft dit euvel ook ( Nissan Pulsar ), is nu nog maar eens in de garage hiervoor, auto weigert gewoon te starten, geeft hierbij aan dat de sleutel niet gededecteerd word, batterijen vervangen, andere soort batterijen, gsm uit de buurt houden, knop vervangen, niks werkt, gewoon rampzalig! Ze moeten de auto's zsm terug met een sleutel maken die je moet omdraaien, dat werkt altijd! Je moet maar eens een noodgeval hebben en die tuchel wilt niet starten.:mad: ook die bak is een echte gokkast, doet ie het of doet ie het niet!? Imo is dat gevaarlijk. Ze overweegt zelfs de auto te verkopen.
 

CDK

Forumguru
Een fatsoenlijke batterij van Varta (waarvan de datum nog niet is verstreken!) kan ook wonderen doen.
Goedkope batterijen zijn duurkoop in een autosleutel, ze moeten echt veel vaker vervangen worden.
 
Bovenaan Onderaan