standaard speakers Skoda Fabia

cvegreen

Forumguru
Het stukje is aangekomen en is reeds gemonteerd.
Een foto heb ik er niet van kunnen nemen omdat mijn vrouw weg was met het foto toestel en mijn gsm was net plat . Ik heb het erin gemonteerd en alles werkt perfect . Dus voor nog geen 8€ ben ik gered in plaats van rond de 30€ . Mijn fabia is nu af behalve misschien dan LM maar daar ontbreekt momenteel het geld voor .
 

Gieliovd

Forumguru
Goed man, kunnen jullie lekker radio luisteren.

Ik heb er altijd ook nog geen fantoomvoeding in, rij vaak een traject de afgelopen maanden waarin ik halverwege omschakel van FM1 naar FM2 en dan is de ontvangst weer goed op die zender.

Verder luisterde ik in het begin vaak MP3, dus ja.. ik red me!
 

cvegreen

Forumguru
Goed man, kunnen jullie lekker radio luisteren.

Ik heb er altijd ook nog geen fantoomvoeding in, rij vaak een traject de afgelopen maanden waarin ik halverwege omschakel van FM1 naar FM2 en dan is de ontvangst weer goed op die zender.

Verder luisterde ik in het begin vaak MP3, dus ja.. ik red me!

Beste Michiel , MP3's beluisteren kan ik niet , mijn radio kan enkel cd's aframmelen . Ik ben ze nu ook wel al beu gehoord , ben blij dat ik nu radio ga kunnen beluisteren in plaats van cd'tjes . Ik luister het liefst naar 4 fm (belgische zender) , de muziek vind ik super goed , het presentatie werk vind ik ook heel goed ( veel beter dan bv Q-music dat vind ik te arogant, maar hun muziek is wel ok ) Radio Donna luister ik ook soms , maar sinds Leen demaré weg is vind ik die zender er fel op achteruit gegaan. Studio brussel is mijn ding niet en radio 2 is me eerder voor mensen van 50+ mensen Radio 1 ken ik niet en Radio Klara is klassiek , ook niet echt mijn ding. Dat zijn de bekenste belgische nationale zenders , vrije zenders , daar heb ik het niet echt voor al heb ik er 2 jaar in eentje gewerkt .
 

Gieliovd

Forumguru
Ik ken ze allemaal niet! Ja, Q hebben we hier ook.

Ik luister Wild FM, radio 538, 3FM, radio Veronica....

Laatste tijd in de auto veel Wild FM met nieuwe hits.
 

cvegreen

Forumguru
Ik ken ze allemaal niet! Ja, Q hebben we hier ook.

Ik luister Wild FM, radio 538, 3FM, radio Veronica....

Laatste tijd in de auto veel Wild FM met nieuwe hits.

3FM werkt soms samen met Radio Donna . Dat is de enigste die ik daardoor een beetje ken . Radio Veronica daar heb ik ook al van gehoord . Maar de rest ken ik ook niet .
 

TL@

Forumguru
Ik vind in NL 538 de beste, beter dan Q.

In België luister ik altijd Q. De presentatoren op Donna zijn allemaal zageventen. Leen Demare kon ik nooit hebben, zo'n zeur.

Ik luiseter ook veel mp3'tjes.
 

cvegreen

Forumguru
Ik vind in NL 538 de beste, beter dan Q.

In België luister ik altijd Q. De presentatoren op Donna zijn allemaal zageventen. Leen Demare kon ik nooit hebben, zo'n zeur.

Ik luiseter ook veel mp3'tjes.

Ik heb niet gezegd dat ik Leen Demaré goed vind , maar sinds ze daar buiten gebonjourd is , is de zender er helemaal op achteruit gegaan vind ik . Het gaat om een tijdstip en niet om de persoon. Ik begrijp dat je me verkeerd kon begrepen hebben hoor. Ik vind Leen Demaré ook niet zo'n goeie presentatrice , maar Alexandra Potvin nog vele minder . Die zat vroeger ook bij Radio Donna , maar bij wie ze nu werkt weet ik niet zo uit het hoofd of het is op 4 fm (belgie) of Q-music (belgie).
 

cvegreen

Forumguru
Terwijl ik toch de foto functie op mijn gsm aan staan had , heb ik meteen eens een foto genomen van mijn radio waar er nu 4FM op staat in plaats van CD en track nr.

sp_a0060.jpg


Sorry voor de weerspiegeling , dat komt ervan he als alles mooi blinkt .
 
Bovenaan Onderaan