Stadslicht vervangen met Xenon verlichting

Petrolhead

Forumguru
Goed voorbeeld doet volgen!
Eerst Erik uitgehoord wat hij allemaal had gekocht voor zijn O2 en toen zelf aan de slag gegaan.
Foto's hebben niet zoveel zin want die zien er hetzelfde uit als die van @ertromp :D
Alleen van de H8 mistlamp LED's zal ik kijken of ik een goede foto kan maken.
Er is aan de voorkant geen geel licht meer te bekennen! (alleen grootlicht is nog H1 halogeen, van die Michiba bende, beetje witter maar heeft naast je Xenon vrijwel geen functie meer)

Ik heb er inmiddels inzitten:
Stadslicht en spiegelverlichting T10 5630 canbus van leddel. (geen melding!)
DRL BA15s canbus van leddel. (geen canbus melding!)
Kofferbak T10 van leddel.
Interieur voor en achter T10 en C5W en deurverlichting C5W van miniinthebox.
H8 led van lightinthebox met weerstandkabels van leddel.

Nog te doen: kentekenverlichting. De canbusleds van leddel gaven toch een melding zoals o.a. @ertromp al schreef.
Nu iets besteld voor zeer weinig bij lightinthebox en dan met losse weerstandjes kijken wat dat doet.

Dashboard kastje heb ik niet gedaan, beetje rare maat en nog niet goedkoop kunnen vinden. (ook nog niet echt mijn best voor gedaan)

Pedalen zitten er ook in, nieuwe logo's voor V+A en velgen komen morgenochtend als het goed is!
Allemaal leuke klusjes voor relatief weinig geld.

(blijft voor mij een sport om alles voor een zo scherp mogelijke prijs te vinden :bloos: )
 

Joske

Forumguru
Jammer toch! Bedankt voor je bijdrage, mijn lijstje is bijna compleet! Foto's blijven alsnog welkom ;)
 

Petrolhead

Forumguru
Dacht net dat ik bijna klaar was met LEDjes...:nailbiting:
Komen jullie weer met wat nieuws! :maakmegek:


Foto's plaatsen krijg ik nog niet echt voor elkaar, zoekfunctie gebruikt op zoek naar een how-to maar geen resultaat.
Iemand een tip waar ik dat kan lezen of hoe ik dat moet doen?
Ik bedoel dan foto's zoals op de 1e pagina van dit topic van @ertromp
 

Antera

Donateur
Ergens de foto naar uploaden en dan de link van de foto ( rechtermuiknop en URL kopieren) plakken tussen

[img ] ...... [/img ]

zonder spaties of uitgebreid reageren hier en bijlage toevoegen
 

Wild Chocolate

Senior Member
@Petrolhead Ik upload zelf de foto's bijvoorbeeld naar een Dropbox.com account.

Als je dan de software van Dropbox op je pc installeert, maakt deze een map, die rechtstreeks in verbinding staat met je dropbox account.
Binnen die map heb je dan weer een mapje "public", speciaal voor bestanden die je ook met onbekenden wilt delen. Als je daar een bestand inzet, kan je door er vervolgens op rechts te klikken, heel gemakkelijk een link naar het bestand kopieren. Die kan je dan vervolgens tussen de [img ] tags plakken.

Mocht je interesse hebben, als je via onderstaande link aanmeldt, krijg ik 500 MB extra opslagruimte. Maar voel je nergens toe verplicht, ik ben gewoon een tevreden gebruiker en heb er verder geen belang bij.

https://db.tt/YnAcXeKh

Waar ik Dropbox trouwens het meest voor gebruik, is om mijn foto's en video's van mijn telefoon en iPad automatisch te uploaden. Zo heb ik daar altijd een back-up van.
 

Petrolhead

Forumguru
Van de week heb ik de nieuwe C5W leds ontvangen uit China, nog geen tijd gehad om ze te monteren. (weerstanden liggen al klaar)
Dit weekend ga ik proberen! :-)

Net zoals de foto's....:bloos:
 

nietje72

Forumguru
Mijn LED-jes van hypercolor zijn onderweg. Eind van de week droog en warm weer dus ik ga ervan uit dat we dan aan de slag kunnen. Foto's en verslag volgen uiteraard als 't klaar is.
 

mkmons

Actief lid
Nuttig topic! Mijn H8 50 W LED's voor de mistlampen worden morgen bezorgd, besteld bij Xenonlamp.nl. Verder LED's besteld voor dagrijlichten en stadslichten bij superskoda.com. Komend weekend de boel installeren; ben erg benieuwd! Foto's volgen uiteraard.
 
Bovenaan Onderaan