Stabilisatorstang + abs pomp

Status
Niet open voor verdere reacties.

AGTon

Forumguru
Goedenmiddag,

Ik heb twee vragen.

Ten eerste wat is een stabilisatorstang en hoe merk je dat deze vervangen moet worden. Ik lees dit namelijk veel op het forum.

2e vraag.

Als ik mijn sleutel omdraai in het slot zodat alles metertjes opstarten enz hoor ik een kort kraakje uit mijn dashbord komen. Volgens de garage is dit de abs pomp en komt dit bij alle fabia;s voor. Persoonlijk vindt ik dit vreemd wat het is mij nooit eerste opgevallen, maar hebben jullie dit ook ?

Alvaszt bedankt.
 

Wallie

Lid
2de vraag: Ja, dit is ook bij mij, die kraak, al sinds het begin dat ik hem heb, en nu na 37.000km nog steeds.
 

Exciter

Administrator
Pas als mijn auto helemaal geen geluiden meer produceert (wat steeds weer blijkt, dat het volgens de mensen zo hoort), begin ik mij zorgen te maken.

Het is toch normaal, dat zo'n ingewikkeld stuk techniek met zoveel bewegende onderdelen als een auto geluiden produceert?

Of ben ik nou weer gek?
 

RSlogo

Actief lid
Tik eens "stabilisatorstang" bij Google of Vinden rubriek "afbeeldingen" in, dan krijg je een plaatje van een mogelijke stabilisatorstang. Als je dan onder je wagen kijkt, kom je zeker een vergelijkbare tegen.
xyxthumbs.gif
 

Bijlagen

  • 35514-Stabi.jpg
    35514-Stabi.jpg
    11 KB · Weergaven: 41

dap

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Pas als mijn auto helemaal geen geluiden meer produceert (wat steeds weer blijkt, dat het volgens de mensen zo hoort), begin ik mij zorgen te maken.

Het is toch normaal, dat zo'n ingewikkeld stuk techniek met zoveel bewegende onderdelen als een auto geluiden produceert?

Of ben ik nou weer gek?

[/ QUOTE ]

Maw. hou op met domme vragen te stellen !
Persoonlijk verwacht ik van een "host" eigenlijk een meer open houding, zeker als je forum een vraagbaak voor iedereen wil zijn.

Sorry, maar dergelijke antwoorden ben ik niet gewoon, en het moest me even van het hart.
IK zal alleszins wel 2 x nadenken vooraleer ik nog eens een vraag stel. Dit forum is immers het einde van de wereld niet, op deze manier toch niet.

Mvg.

Dany.
 

Wallie

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: dap</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Pas als mijn auto helemaal geen geluiden meer produceert (wat steeds weer blijkt, dat het volgens de mensen zo hoort), begin ik mij zorgen te maken.

Het is toch normaal, dat zo'n ingewikkeld stuk techniek met zoveel bewegende onderdelen als een auto geluiden produceert?

Of ben ik nou weer gek?

[/ QUOTE ]

Maw. hou op met domme vragen te stellen !
Persoonlijk verwacht ik van een "host" eigenlijk een meer open houding, zeker als je forum een vraagbaak voor iedereen wil zijn.

Sorry, maar dergelijke antwoorden ben ik niet gewoon, en het moest me even van het hart.
IK zal alleszins wel 2 x nadenken vooraleer ik nog eens een vraag stel. Dit forum is immers het einde van de wereld niet, op deze manier toch niet.

Mvg.

Dany.

[/ QUOTE ]
Ik denk eigenlijk dat hij het niet zo bedoeld heeft... tenminste, mij komt het niet zo over. Je moet er ook rekening mee houden dat je geschreven tekst kan lezen zoals je zelf wilt en niet iedereen de Nederlandse komaf heeft. Vandaar de smilies
baby012.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Wallie</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: dap</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Pas als mijn auto helemaal geen geluiden meer produceert (wat steeds weer blijkt, dat het volgens de mensen zo hoort), begin ik mij zorgen te maken.

Het is toch normaal, dat zo'n ingewikkeld stuk techniek met zoveel bewegende onderdelen als een auto geluiden produceert?

Of ben ik nou weer gek?

[/ QUOTE ]

Maw. hou op met domme vragen te stellen !
Persoonlijk verwacht ik van een "host" eigenlijk een meer open houding, zeker als je forum een vraagbaak voor iedereen wil zijn.

Sorry, maar dergelijke antwoorden ben ik niet gewoon, en het moest me even van het hart.
IK zal alleszins wel 2 x nadenken vooraleer ik nog eens een vraag stel. Dit forum is immers het einde van de wereld niet, op deze manier toch niet.

Mvg.

Dany.

[/ QUOTE ]
Ik denk eigenlijk dat hij het niet zo bedoeld heeft... tenminste, mij komt het niet zo over. Je moet er ook rekening mee houden dat je geschreven tekst kan lezen zoals je zelf wilt en niet iedereen de Nederlandse komaf heeft. Vandaar de smilies
baby012.gif


[/ QUOTE ]

Ben ik helemaal eens met wallie... Exciter schreef niet wat een domme vraag stel jou nou, natuurlijk maken auto geluiden, maar hij schreef dat hij zich zorgen zal maken wanneer zijn auto geen geluiden meer maakt (zou ik me ook zorgen maken, gezien het feit dat de motor het dan ook niet meer moet doen
grin.gif
)

gewoon een eigen mening die er staat, en eigenlijk nog een heel erg goed antwoord op de vraag die werdt gesteld ook
wink.gif
 

Hetzer

Forumguru
Heb geen problemen met het kraakje !!!
heb wel eens s'ochtends vroeg vooral als het koud is last van een kraak rondom de voorbrug, dit verdwijnt echter weer snel, ik laat er bij de volgende beurt wel even na kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan