Spyshot Skoda Roomster

elcocheSKODA

Actief lid
Met dank aan AUTOSCOOPS.NL

skodaroomsterw2bo.jpg

Bron: Svet Motoru

- Belangrijkste concurrenten: Renault Kangoo, Citroën Berlingo/Peugeot Partner en andere "ludospaces".
- Verlengd onderstel van de Fabia, wielbasis ongeveer 2,6 meter
- Lengte: 4,3 meter
- Hoogte: 1,8 meter
- Basismotor: 1.2 driecilinder 12V met 65 pk
- Andere motoren: 1.4 met 75 pk en 1.6 met 102 pk.
- Diesels: 1.4 TDI driecilinder met 80 pk en 1.9 TDI met 105 pk
- Gewicht: rond 1.300 kg
- Alleen voorwielaandrijving, Yeti wordt 4wd.

Octaviarijder

Actief lid
Lijkt gelukkig nog steeds veel op de concept, alleen de motoren gaan het niet redden met 1300 kg op de weegschaal. De 1.6 benzine zou de basismotor moeten worden net als de 1.9TDI.

rickske

Actief lid
De instapmotoren zijn inderdaad wat aan de lichte kant,maar dit is gedaan om een concurentiele prijs te hebben t.o.v. de Franse en Italiaanse concurenten.

Octaviarijder

Actief lid
Ik snap wel dat ze het alleen maar doen om een lage startprijs te krijgen, maar hoeveel O1's zie je met een 1.4tje rijden?

Potje

Actief lid
Er is weer een spyshot opgedoken:

1024_6339326562666633.jpg

Hij wordt mooi....
Er blijft veel behouden van de concept car.

___JC___

Forumguru
Ow nee!
Škoda krijgt haar eigen Multipla !!
Wat is dat ding lelijk zeg...
/forum/images/graemlins/1884.gif /forum/images/graemlins/1884.gif /forum/images/graemlins/1884.gif

Fabia

† In Memoriam
Doet me denken aan de Toyota Yaris Verso en dat is geen compliment. /forum/images/graemlins/ahum.gif

Karstieman

Forumguru
ALs dit geen Photoshop is ben ik de Paashaas.
Kijk eens hoe het achterwiel staat. (veel te ovaal tov. de auto). En kijk eens hoe de daklijn loopt. Het lijkt wel of er een gigantische deuk in zit.
Wees gerust. Deze oerlelijke uitvoering wordt niet de nieuwe Roomster ! /forum/images/graemlins/grin.gif

Hetzer

Forumguru
en anders gooi je er gewoon wat dikke velgen onder , lijkt het allemaal een stuk beter!

Bijlagen

• 17562-A060106_FDV_ROOM_V.jpg
    17562-A060106_FDV_ROOM_V.jpg
    33,4 KB · Weergaven: 8

Hetzer

Forumguru
Wat me ook opvalt is dat al die Scoop skoda's uitgerust zijn met Duitse kenteken platen beginnend met de combinatie DA-X-.... gevolgd door 4 getallen!

Potje

Actief lid
Hijs voor de paus!

/forum/images/graemlins/worshippy.gif

Ja, hijs eigenlijk best lelijk. Maar ja, dit wil de familyman: ruimte! Ik snap alleen niet dat mensen ruimte in de hoogte kopen en niet in de lengte.

Bovenaan Onderaan