Sportuitlaat Karoq

Ik heb mijn Karoq voorzien van een sportuitlaat, ben zeer tevreden over de looks en het geluid.
Zijn er hier nog meer aangepaste uitlaten?
 

Bijlagen

  • 20230408_135723.jpg
    20230408_135723.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 59

JeSko

Forumguru
Heb je een clipje ervan? Wel is benieuwd naar, wat voor uitlaat is het? Aftermarket lijn of backbox delete?

Er zijn hier wel enkele met een aangepaste uitlaat maar die zijn letterlijk op één hand te tellen denk ik, en op een Karoq heb ik het al helemaal niet gezien, veel gelijkgezinden ga je hier alvast niet aantreffen. Zelf rijden we met een aangepaste uitlaat, maar op een Mazda.

 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@hemi24

Echt goeie lassers zijn schaars idd, zo ziet het er onder onze Mazda jammer genoeg ook uit, al heb ik al veel erger gezien ook :D
 

ertromp

Forumguru
Voor een uitlaat prima laswerk toch? Uit het zicht.
Het is geen hogedruk olieleiding of gasleiding.
Het laswerk aan je OEM uitlaat zal er niet veel beter uitzien
 

hemi24

Forumguru
Ook dit laswerk dient gasdicht te zijn; daarnaast staat het continu bloot aan trillingen/vocht/vuil/pekel en schommelen de temperaturen continu.
Dus wellicht heeft een uitlaat nog wel meer te lijden dan een olie-/gasleiding..!

Ik ben benieuwd of deze in pakweg anderhalf jaar nog dicht is…
 

ertromp

Forumguru
Ook dit laswerk zal prima gasdicht zijn.
En dat laswerk zal niet gelijk met een paar jaar "op" zijn..........
Wat een paniek zeg. Kijk maar eens onder jullie Golf 7 of het laswerk er allemaal top uit ziet zo af fabriek en na een paar jaar......!
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ja idd @ertromp , de reacties zijn zeker overdreven en wellicht niet leuk voor de topicstarter, zoals ik al zei, ik heb veel en veel erger gezien, en je ziet er idd toch niks van. Onder onze Mazda is het ook zo, dit oogt eventueel nog wat netter.
 
Bovenaan Onderaan