Sportuilaat

  • Onderwerp starter Deleted member 1943
  • Startdatum
D

Deleted member 1943

Ik heb al een kleine search gedaan maar ik vraag me toch af of er mensen zijn die weten waar je hier in nederland een uitlaatpakket voor een fabia I kan kopen?
Ik zit eraan te denken om vanaf de katalysator een sportpijp eronder te hangen maar dan moet ik ze wel vinden :smiley29:

hopelijk zijn er mensen die dit al eerder ervaren hebben.
 
Ik zou eens kijken naar een Sebring sportuitlaat. Deze worden voor elke auto op maat gemaakt (ik bedoel dan type enzo). Ik heb er zelf een en hij bevalt me prima! (deze heb ik overigens gewoon via de garage aangeschaft.)
 

DareDevil

Actief lid
uitlaat systeem

ik zou anders als ik jou was effe bij www.jeroentje.nl een prijs opvragen, ik heb zelf daar mijn uitlaat custom made laten maken ziet er strak uit en een mooi geluid komt er uit
 

Red Devil

Actief lid
ik had er een sebring uitlaat onder.. 2x80mm.. klinkt heel warm.. maar dat is met 1.4 benzine motor.. jij hebt een diesel.. dus heb geen idee wat dat doet!?
maar bij een beetje auto onderdelenshop kun je wel een leuk systeem krijgen.. ik heb mijn uitlaat toen bij automat in Ede laten doen..
 

Sportline

Senior Member
Ik denk dat er in Nederland bijna geen uitlaat pakt is voor een Fabia I. Het beste wat je volgens mij gewoon kan doen is een custom made uitlaat pakket laten maken, kost wat meer maar je krijgt er meer vermogen voor terug en het is nog uniek ook. Morgen (maandag) ga ik naar SKG Carstyling in Lichtenvoorde en daar gaan we ook een uitlaat pakket voor mijn Felicia samen stellen omdat daar helemaaaaaaal niks voor te krijgen is! Komt wel een Supersprint spaghetti spruitstuk op van een Polo 6n 1.6 8v en voor de rest wordt het allemaal custom made met aan het eind een iets zwaardere demper met dieselpijpjes er aan gelast omdat er een lagere achterbumper op komt. Veel succes!
 
Bovenaan Onderaan