Sportstoelen i.c.m. tv schermpjes

Stakie75

Senior Member
Is zoiets ook te maken maar dan voor een laptop? Heb nu in mijn O2 een laptop houder en icm met een externe HDD kan mijn zoon tijdens de vakantie reis heerlijk films kijken. Scheelt dvd's kopen/branden/meenemen en hij heeft meteen de nieuwste films

Straks in mijn nieuwe O3 heb ik ook het dynamic pakket. Helemaal niet stil bij gestaan.

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
 

RAllersma

Nieuw lid
Gaaf om te vernemen dat jullie enthousiast zijn over de houders. Ook wij (de kids) hebben er op vakantie veel plezier van gehad. Als het klittenband eenmaal goed zit kun je de steun eenvoudig van de stoel verwijderen. En gelukkig ook na langere tijd op de stoel gezeten te hebben, laat de houder geen drukplekken achter.

@Stakie75 , ik denk dat een laptop voor de houder te zwaar is.
 

greyhunter

Nieuw lid
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe Octavia welke voorzien is van sportstoelen en tot mijn verbazing hebben deze dus geen losse hoofdsteunen meer. Ik was op basis van de dealer vanuit gegaan dat et dezelfde stoelen zouden zijn als in mijn vorige Octavia II.
Er is dus "paniek" ontstaan op de achterbank met de vakantie op komst.

Via via kwam ik hier op deze post terecht en vraag me af of deze oplossing nog beschikbaar is.

Gr,
Marcel
 

EdK

Forumguru
@greyhunter dan kun je beter @RAllersma een PM sturen want als hij dan weer op forum komt ziet hij meteen je bericht.
Alleen je bericht nu is afwachten voor hij het eens leest....

Nu ik @RAllersma heb gebruikt krijgt hij ook een melding binnen, dus misschien heb je massel
 

EdK

Forumguru
Zou jij mij ook een mail kunnen sturen, ben geïnteresseerd in jouw oplossing. Mail is.........verwijderd ...
Haal je eigen mailadres hier eens weg ( forumregels ) en gespamt te worden tegen te gaan
je kunt een ieder bereiken per PB / PM
Dit doe je door bovenaan het forum de balk "conversaties " aan te klikken.
 
Laatst bewerkt:

SkodaOct

Nieuw lid
Misschien ook een optie om schermen middels tablet houder met zuignap aan het panoramadak te bevestigen? Ik krijg mijn octavia style business in maart 2018 en lees met interesse mee. Heb het dynamic pakket en dus ook een tablet uitdaging voor de lange afstanden! Zuignap tablet houder heeft als voordeel dat deze ook voorin gebruikt kan worden....
 

coreli

Lid
Goedenavond is de heer @RAllersma alweer online, ook ik heb belangstelling voor een houder die past op de sportstoelen. Kun jij contact opnemen met een PB? Alvast bedankt.
 
Bovenaan Onderaan