Sport stuur

Vandaag de stage 1 + standaard update DSG laten doen bij VAG. Wat een feest.
Nu zou ik graag een 3 spaaks sport stuur met rechte onderkant willen (origineel) welke site is betrouwbaar?
Heeft iemand ervaring met: http://skoda-acc.com/Skoda-Kodiaq-RS-heated-steering-wheel-DSG-multifunctional

Hoeveel tijd is een dealer kwijt met inbouwen?

De zoekfunctie forum werkt volgens mij niet helemaal goed. Ik heb ook op LED gezocht maar kon niet vinden welke lampen ik waar zou kunnen bestellen. Ik wil wit licht ipv het gele licht in zowel dagrij / als avond verlichting!

Bvd!
 

Bijlagen

  • s-l1600 (34)-1024x768.jpg
    s-l1600 (34)-1024x768.jpg
    115,5 KB · Weergaven: 25
Op zich is het stuur verwisselen het werk niet, denk half uurtje. Alleen de knoppen moeten exact gelijk zijn of de bestaande overzetten anders moet je de boel gaan coderen en dat zou ik niet aan een dealer overlaten als ze het überhaupt al willen doen.
 
Waarom niet?
En anders word het kunst een stuur met dezelfde knoppen te vinden :)
Vette grill trouwens op die van jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke en waar zou ik op zoek kunnen naar een stuur met dezelfde knoppen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rallye

Forumguru
Het stuur dat je hebt uitgezocht lijkt ook nog eens verwarmd te zijn. Beetje zonde als je auto daar niets mee zou doen. Een niet-verwarmd stuur is wellicht ook goedkoper.
 

ertromp

Forumguru
Voor het stuurwiel heb ik zelf goede ervaringen met:


Zie voor Rapid o.a:


Zie mijn topic destijds:

 
Voor het stuurwiel heb ik zelf goede ervaringen met:


Zie voor Rapid o.a:


Zie mijn topic destijds:

Nice.

Zouden die knopjes moeilijk over te zetten zijn? Ik heb sowieso het gereedschap niet wat jij beschrijft in je post en uberhaubt niet veel aan een auto gepield. Mijn ervaring is dat ik alles sloop. Ik vind er 1 op die site met knopjes maar staat bij rapid 2013-2015, de knopjes zijn exact mijn knopjes. Weet iemand of de fitting anders is? Mijne is van 2016, ik weet niet of het het gefacelifde model is. Ik zie letterlijk het verschil niet.
 
Er staat namelijk ook een stuur, waarbij staat voor alle modellen vanaf 2013... maar die heeft zo'n rode bovenkant en vind ik zelf iets minder mooi.
 

EdK

Forumguru
Hoeveel tijd is een dealer kwijt met inbouwen?
Ik zou eens met @Antera contact opnemen.
Die is zo en zo goed met het coderen en weet daarnaast ook veel van wat er te verkrijgen is en wat er mogelijk is !
En allermooiste is dat hij tegen redelijke vergoedingen ook nog monteert en codeert !
En in de buurt van Breda moet voor jou te doen zijn lijkt me !?
 

Tees

Donateur
Fancy hoor!
Ik hoop wel met de originele airbag? Of rijdt je nu rond met een Chinese airbag van twijfelachtige kwaliteit?
 

Jesselafeber

Nieuw lid
Fancy hoor!
Ik hoop wel met de originele airbag? Of rijdt je nu rond met een Chinese airbag van twijfelachtige kwaliteit?
Ja zeker! Daarom ook door de garage laten doen. Heb alleen stuur, airbag cover (inc donker logo) en knopjes laten maken in China. Wilde ook vooral niet zelf gaan knutselen met dit soort dingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Jesselafeber

Nieuw lid
Begrijpelijk. Het was ook de garage die het ook goed controleerde. Mag wel hopen dan dit goed is gegaan. Ze wilde hem ook eerst controleren voordat ze goedkeuring gaven om hem erop te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan