Spontane Skodaforum meeting! 25 juni 2006

Tallguy

Forumguru
lichten zijn niet te bestellen. Eigenaar had het heldere gedeelte met plastic rood gemaakt.

Boehoe...geen aparte foto van mijn mooie zilvere O2? /forum/images/graemlins/407.gif
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Mooi gezicht al die skoda's bij elkaar. Hopelijk kan ik een volgende keer ook van de partij zijn.

[/ QUOTE ]

Ziet er inderdaad goed uit ! Baal nog steeds dat ik er niet bij kon zijn /forum/images/graemlins/frown.gif

[/ QUOTE ]

me too /forum/images/graemlins/407.gif
 

Hetzer

Forumguru
mooi die foto's uit de fotogallerij, van wie was trouwens die auto met die kofferbakmat met Skodalogo???
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Boehoe...geen aparte foto van mijn mooie zilvere O2? /forum/images/graemlins/407.gif

[/ QUOTE ]

bedoel je deze?
 

Bijlagen

  • 30863-o2_zilver.jpg
    30863-o2_zilver.jpg
    77,4 KB · Weergaven: 35

henk_de_bruin

Actief lid
even reageren: het was erg gezellig zondagmiddag,
die bovenstaande skoda is van mij, de achterlichten zijn ind niet te koop maar makkelijk te maken met rode lichtdoorlatende folie( let even op het kleine achteruitlampje naast de trekhaak) en ik heb ook het skodalogo (zonder oog!)in de kofferbak.
gr henk.
 

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: johnnywalker</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Boehoe...geen aparte foto van mijn mooie zilvere O2? /forum/images/graemlins/407.gif

[/ QUOTE ]

bedoel je deze?

[/ QUOTE ]

YES...mooi he? /forum/images/graemlins/tongue.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

Tallguy

Forumguru
/forum/images/graemlins/ot.gif

@Henk
Hoeveel was jij eigenlijk kwijt voor het spuiten van de 2 luchthappers naast je mistlampen voor?
 
Het was een relaxed sfeertje /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif, ook al ben ik er hellaas maar even geweest.


Sorry had een badkamer klusje /forum/images/graemlins/407.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Heren (en dame) de dank gaat geheel naar u die tijd hebben gemaakt om met elkaar deze gezamenlijke passie te delen!

Helaas kan ik er vrijdag niet bij zijn, maar denk dat het wel minstens zo leuk en nuttig zal worden als afgelopen zondag!
 

DJNeO

Actief lid
EINDELIJK naar wat knutselen is de gallery toch weer goedgekomen, wou zondag foto's erop zetten, maar me gallery werkte niet echt mee... 1 en ander aangepast en gefixt en alles doet het beter als ooit /forum/images/graemlins/laugh.gif

dan nu het belangrijkste.... DE LINK!!
Skodaforum Meeting in Nieuwegein Fotoverslag

Vanavond zullen de resterende foto's die ik de afgelopen dagen in mijn mail heb gekregen (bedankt hiervoor iedereen!) toevoegen aan de gallery
 

DJNeO

Actief lid
Heey

Heb inmiddels met wat vertraging wegens super drukte nu einde de laatste serie foto's die ik heb gehad erop gezet...
een aantal mensen hebben mij nog toegezegd de foto's te sturen, zodra ik deze in mijn mail heb zal ik bij deze ook het kenteken onzichtbaar maken en ze plaatsen in het album!! /forum/images/graemlins/grin.gif

voor nu... het album begint er steeds leuker uit te zien met al die foto's van 13 skoda's /forum/images/graemlins/grin.gif
 

ougie

Forumguru
Jammer dat ik deze meating heb gemist, wel mooie foto's DJNeO. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

wel mooie foto's DJNeO. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

tot mijn grote spijt heb ik die foto's niet gemaakt /forum/images/graemlins/frown.gif
heb ze alleen maar ter beschikking gesteld op mijn website in de gallery /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Tallguy

Forumguru
Gaan we nog proberen eind augustus een 'spontane' meeting te houden? Wellicht dat De Meern een idee is? A12 af en je bent er al
smile.gif


Bij genoeg ja-reacties kan ik Karstieman vragen hier een nwe poll voor te laten maken.
 

Fabia

† In Memoriam
Goed idee, ik doe mee als ik kan. Je kan goed afspreken bij De Meern daar zit een wegrestaurant. Daar kom ik regelmatig voor mijn werk met mijn vrachtwagen vol NRC. We gebruiken die plek als verdeelpunt.
 
Bovenaan Onderaan