Spontane herstart infotainment systeem (Columbus)

Ik heb deze problemen ook al een heel tijdje gehad, van alles geprobeerd. Update naar de nieuwste versie, een nieuwe batterij in de ocu, een nieuwe accu, is ook nog een keer bij de garage geweest en hebben ze het systeem "gecalibreerd" :arghh:. dit mocht allemaal niet helpen.

De oplossing van @Eltjo was de goede, alles werkt weer zoals het zou moeten werken. Ik ben er heel blij mee, hartelijk dank!

CharlesTucker

Forumguru
Kortom, bij de garage hebben ze werkelijk geen idee, bizar eigenlijk. Enerzijds dat men in garages dit soort dingen niet weet. Anderzijds ook bizar dat dit met nieuwe firmware ook niet opgelost wordt. Heel moeilijk kan dat niet zijn, er loopt gewoon een lijstje vol, dat kun je periodiek leegmaken, de lengte maximaliseren, en dan first in first out, zenders waar je al een tijdje niet naar geluisterd verwijderen, echt geen rocketscience. Mijn auto is bijna 8 jaar oud, in die tijd zijn er best wel wat firmware updates geweest, maar dit probleempje is dus nooit aangepakt.

Anyway, ik was ook heel blij met die post van Eltjo! Inmiddels zijn we zo'n 3 weken verder, en alles start nog steeds snel op, geen herstarts meer gehad sindsdien. Over een jaar of 5 a 10 (afhankelijk van op hoeveel verschillende plekken je gaat komen in die tijd) dat scriptje nog eens draaien ...

Bovenaan Onderaan